XS4ALL Internet / Business DSL / ADSL van KPN Storing Wijchen
Als gevolg van een storing kunnen klanten met een XS4ALL Internet,
Business DSL en ADSL van KPN verbinding in Wijchen momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de ADSL/BDSL
verbinding.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.
wanneer zal het probleem opgelost worden? want de laatste tijd (paar dagen geleden) is het rond 18.00u (vlak voor sluitingstijd) dat wij geen verbinding krijgen. het is dan moeilijk voor ons want onze pinapparaten is aangesloten met het internet.
is er een ander alternatief dat het probleem voorlopig opgelost kan worden?
De bovengenoemde storing is niet van toepassing op uw probleem. Het gaat hier om een individueel probleem met uw verbinding. Het is sterk aan te raden, om direct telefonisch contact op te nemen met uw provider.
dinsdag 14-9 niet alleen in Wychen, maar ook in Rotterdam,
gaarne zsm oplossen, huiswerk/opdrachten moeten thuis gemaakt kunnen worden