19 sep

Telefonie problemen / storing Ziggo

Op dit moment lijken er problemen te zijn met de telefonie dienstverlening van Ziggo. Heeft u daar ook last van? Laat dan hieronder een reactie achter.

118 reacties op deze storing:

  1. Wij kunnen al vanaf gisteravond niet bellen. Ook het internet ging verkeerd. Later ging dat beter maar nog steeds geen telefoon

  2. Hier in Hoofddorp-Oost gisteren wel telefoon, vanaf vanmorgen niet.
    Gisteren ook in andere delen van Hoofddorp een internet en telefoon.

  3. We hebben al weer problemen met de telefoon. We zijn de laatste tijd heel vaak
    niet bereikbaar.
    Hippolytushoef

  4. nog steeds geen telefoon. waarom moet ik 10 cent per minuut betalen om een storing te melden? Het lijkt me logischer dat ik de uren dat ik niet kan bellen vergoed krijg van Ziggo.

  5. Telefoon dood, Driebergen, Utrecht. Modem slaagt er nog steeds niet in om telefoonsignaal op te pikken.
    Probleem met alle telefoon- en internetproviders in deze op geld beluste tijd waarin stress en hartaanvallen net zo normaal zijn als vroeger inademen was, is dat storingen een ondergeschoven kindje zijn, evenals bijvoorbeeld opzeggen van abonnementen. Er is geen menselijke interface tussen techneuten en klanten, door wie de technische jibbajabba vertaald wordt naar begrijpelijk consumenten-nederlands. Een aantal welwillende en goedbedoelende techneuten meldt daardoor dingen terug op de ziggo site als : “storing in A-feed” etc. maar dit zegt de meeste nietsvermoedende consumenten nog minder dan een konthaar.
    Storingen bestaan (helaas nog maar al te vaak)! Ziggo, geef er ruimte en aandacht aan en geef tekst en uitleg via alle mogelijke nog werkende communicatielijnen.
    En als dit allemaal komt door dat Zwarte Schaap Tele2, dan zou het misschien handig zijn om de helft van het uitgebreide televisiereclamebudget te gaan steken in onderhoud van de ouwe troep in hun centrales.

  6. Gisteren problemen met telefoon. We hebben onszelf gebeld en als we mobiel al opgehangen hadden ging de telefoon nog een aantal keren over.
    Nu kan ik ook niet bellen. Problemen lijken dus nog niet opgelost.

    Bianca
    Lisserbroek

  7. Sinds gisterochtend geen internet en telefoon mogelijk in Bovenkarspel. Ingesproken melding mbt gisteren storing is niet nagekomen. Vanmorgen nog steeds niet bereikbar. Geen terugkoppeling ontvangen wanneer euvel verholpen is.

  8. 19 september een storing aan telefonie en internet
    regio Haarlem
    Modem diverse keren gereset, geen effect
    vanochtend, 20 september, ook nog geen telefoon

  9. Gisteren rond de middag geconstateerd dat de telefoon het niet deed.
    Modem gereset, daarna deed ook internet het niet. Na een paar uur kwam de internetverbinding weer terug, telefoon bleef ‘dood’.
    Nu, maandagmorgen nog steeds geen telefoon..
    Heel vreemd: 2 kennissen ook hier in Hoofddorp gebeld (ook Ziggoklanten), bij de een werkte alles normaal, bij de ander zelfde storing!

  10. Dit staat er op de Ziggo site:

    Groepsstoring van zondag 19 september 17:44 uur

    Er is storing. Onze telefonie diensten zijn op dit moment niet beschikbaar. Verwacht wordt dat het probleem in de loop van de avond is opgelost. Onze excuses voor het ongemak.

    Groepsstoring van zondag 19 september 11:05 uur tot zondag 19 september 16:27 uur

    De eerder gemelde storing op Internet en Telefonie in je postcode gebied is verholpen. Ondervind je nu nog steeds problemen met je internet of telefoonverbinding? Volg dan onderstaande stappen om dit te verhelpen: Stap 1: Haal gedurende 2 minuten de stroom van je Motorola kabelmodem en wacht vervolgens tot er 4 groene lampjes constant blijven branden. Stap 2: Indien je meerdere computers aangesloten hebt, adviseren wij gedurende 2 minuten de stroom van je router te halen. Onze excuses voor het ongemak.

  11. Het is nu 22.20 en er is nog steeds geen telefon. Ik heb het: 2 minuten advies 2 minuten stroom eraf van router etc gedaan, maar dit heeft niets uitgehaald

  12. 19sep, 21.45uur al geruime tijd geen telefonie mogelijk inderdaad.
    TV, radio en data geen probleem mee. Telefonielijn echter zo dood als
    een pier.
    Naar mijn mening toch wel frequent problemen op het telefoonnetwerk.
    Misschien maar eens een compensatieregeling in het leven roepen Ziggo?!

  13. de hele middag al geen telefoon. Internet werkt sinds een paar uur. bellen voor 10 cent per minuut na 5 minuten met mijn mobiel maar gestopt. het bekende al onze medewerkers zijn in gesprek.

  14. Al de hele middag geen telefoonverbinding in Hoofddorp.
    Zojuist ongeveer 10 sec. verbinding gehad en toen werd de verbinding plotseling weer verbroken.
    Mobiele telefoons onderling werken wel, maar dat zijn andere profiders.

  15. Sinds vanmiddag werkt de vaste telefoon niet (Nieuw Vennep). Lijn is helemaal ‘dood’. Modem al een paar keer gereset, maar dit helpt niet. Internet doet het wel (met vlagen is het wel heel traag). Hoop dat het probleem snel is verholpen.

  16. Nu is het 19.30uur, en ik kan nog steeds niet telefoneren. Voor zover ik weet kunnen we al sinds vanmiddag niet bellen of gebeld worden. Bedankt

  17. Al sinds vanmiddag geen telefoon bij ons in Hoofddorp.
    Verwacht een telefoontje…..dus vind het niet erg prettig.
    Lang leven de mobiel!

  18. Vanmorgen om 10 uur storing gemeld. Door de ondeskundige helpdeskmedewerker geholpen en een monteur beloofd. Uiteraard is die niet op komen dagen. Geen enkele terugkoppeling van Ziggo. Gemiste kans voor een tevreden klant. Nu om 18:30 uur nog steeds geen telefoon in Hoofddorp.

  19. wij hebben de gehele dag storing met de telefoon en een klein gedeelte van de dag met internet dat werkt inmiddels weer , alleen de telefoon doet niks meer ook al meerdere keren gereset weet niet meer wat te doen dank u.

Reageren is niet meer mogelijk.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.