19 sep

Telefonie problemen / storing Ziggo

Op dit moment lijken er problemen te zijn met de telefonie dienstverlening van Ziggo. Heeft u daar ook last van? Laat dan hieronder een reactie achter.

118 reacties op deze storing:

  1. 21 sept 2010 Heerhugowaard
    5x gereset (incl. de router) deze dag.
    nog steeds telefoonstoring; niet kunnen bellen en gebeld worden.

  2. Lekker weer met die Ziggo, ben je 81 en heb je geen telefonie. Als er wat gebeurd dan kun je niet eens een dokter of amulance bellen.

    Wordt er doodleuk door Ziggo gezegd heeft u geen gsm? GSM weet jij wel hoe oud ik ben. Dat snap ik niet hoor en heb ik ook niet.

  3. Waarom was de informatie over de telefonstoring gisteren bij Ziggo zo onbekend? Ik zette teletekst van RTV aan, geen info erop te vinden. Hadden jullie dat niet naar die teletekst van RTVUtrecht of landelijke teletekst kunnen communiceren.
    Heb met mijn prepaidtelefoon naar jullie servicenummer gebeld, ook daar was niets te horen over de storing, maar er werd wel 2 euro van mijn beltegoed afgehaald.
    Ik ben hier zeer ontevreden over en overweeg om terug te gaan naar KPN.
    Dit heb ik bij KPN nooit meegemaakt.

  4. Zojuist weer even getest en we hebben weer telefoon:-)
    Volgens Ziggo is regio NH opgelost.,wel dient iedereen even zijn modem een paar seconden van het stroom te halen!
    Nu maar hopen dat het zo blijft

    Hippolytushoef (NH)

  5. Kreeg op twitter het bericht dat telefoon weer moet werken als je de modem even 10 sec uitzet.
    Mijn telefoon doet het inderdaad weer!!

  6. Vanmiddag geen telefoon, doet dat het ineens maar nu weer geen internet (en net een nieuwe router aan het instellen…. Vanavond niet dus).

    3443ex woerden

  7. In Schagen is het nu een dag of twee storing met de telefoon. vanaf vandaag wel gebeld kunnen worden, maar niet zelf kunnen bellen. Zit er wel meer over na te denken om over te stappen, want het gebeurd wel vaak dat er storingen zijn.. Toch hoop ik dat ziggo het snel allemaal onder controle heeft.

  8. Sinds gisteren valt telefoon en internet gewoon uit, modem knippert alsmaar.
    Na uit/aan weer verbinding…….maar ontzettend traag!

  9. Niet alleen telefonie. Internet gaat nog maar max 700 Kbps down. Upstream is wel ok… vaag.

    Diverse malen modem gerest, geen resultaat.

  10. Vanaf gisteren zondag 19 september geregeld storing m.b.t. de kabeltelefoon, vanavond werd ik gebeld, opgenomen en weer afgekapt, probeer terug te bellen, tut,tut,tut geen verbinding of ik krijg een jufvrouw die verteld dat ik verkeerde nummer gedraaid heb, erg lastig!!!!!

  11. na complete uitval van zowel internet als telefonie op maandag 20 september om 19.30 u nog steeds problemen met telefonie. Gebeld worden is nagenoeg onmogelijk. Dit is niet de eerste keer. Voor de forse abonnementskosten niet betrouwbaar genoeg.

  12. De zakelijke klantenservice adviseert en helpt bij eventuele problemen.

    De klantenservice is GRATIS (ook met mobiele telefoon) bereikbaar op
    0800 – 0620 .
    Openingstijden van de klantenservice zijn:

    * maandag tot en met vrijdag 08:00 – 20:00 uur
    * zaterdag 10:00 – 17:30 uur

    Krijgen we toch nog informatie? Succes

    • Een uiterst vriendelijke medewerker gesproken bij de zakelijke klantenservice van ziggo; alle zakelijke systemen werken gewoon, helaas voor de consumentenmarkt.
      Hij was overigens niet op de hoogte van het bestaan van de site;
      storingsoverzicht.nl, maar gaf een tip om de actuele status van de storing te volgen via
      http://twitter.com/ziggowebcare
      wordt vervolgd?

  13. Hier in Heerhugowaard van het zelfde laken een pak. Geen telefoon en dat al sinds gisteren. In een woord waardeloos! Dit is niet waar ik ziggo voor betaal #FAIL

  14. vooe de zoveelste keer geen internet +telefoon zeker vanaf 10:00u tot 15:30u 19 september, al eerder aangegeven om dat dan op de TV teletekst bekend te maken als dat wel werkt dan hoef ik niet duur mobiel te bellen, waarbij ik te horen krijg bel het gratis nr en ga naar internet…het werkt toch niet. blijkbaar is communicatie met de klant wel heel erg lastig, compensatie zou wel op zijn plaats zijn. o ja ook mijn gratis eredivisie live niet kunnen gebruiken..ik hoop dat u er nu eens echt iets aan gaat doen

  15. Vandaag thuis gekomen van korte trip in het buiteland. En kan niet bellen met huistelefoon of naar huistelefoon. Ik woon in het centrum gebied van hoofddorp concourslaan. Wat is het probleem, en wanneer gaat dit opgelost worden. Erg vervelend…

  16. Ook in Voorburg doet de telefoonverbinding sinds vrijdag het al niet meer. Volgens ziggo zou dit binnen 24 uur opgelost worden. Nou niet dus.
    Ziggo geeft zelfs aan dat er geen storing in de omgevind bekend is. Nou niet dus.

  17. Nu net sinds een kwartier kan ik niet meer gebruik maken van de telefonie via Ziggo.
    Erg jammer.
    Hopelijk is het snel weer verholpen.

  18. Hier in julianadorp doet de telefoon het bij ons niet. HEEL VERVELEND. We hebben net een kleintje gekregen en mensen kunnen ons niet bellen om ons te feliciteren of om een afspraak te maken!

  19. Ja, ook last van, sinds gistermiddag geloof ik geen telefoon. Het is nu maandagavond 20 sept. Lijn is “dood”

  20. Het is gewoon een waardeloze kolerezooi….wat heb ik een spijt dat ik me ooit bij deze bende heb aangesloten

  21. Ja ook ik begin me nu uitermate te ergeren. Vandaag een groot aantal telefoontjes moeten doen die niet uit te stellen waren, de mobiele kosten voor vandaag benaderen de 20 euro al. Dit bedrag had een stuk lager gelegen als Ziggo gewoon telefonie beschikbaar had gehad.

    Geen tevreden klant op dit moment

Reageren is niet meer mogelijk.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.