30 okt

Traag internet

Op basis van verschillende meldingen lijkt KPN momenteel problemen te hebben op haar netwerk. Hierdoor kunnen gebruikers last hebben van een trage verbinding. Hier ook last van? Laat dan hieronder een reactie achter met soort verbinding en woonplaats.

60 reacties op deze storing:

  1. Den Haag, XS4all only over KPN netwerk.
    20/1 abonnement, snelheid wisselt tussen de 1 en 8 mb/s down, 0.5 en 0.8mb/s up. Momenteel haal ik net aan 1.5mb/s down.
    Modem traint wel goed in op 17/1 (volgens xs4all helpdesk zou 12/1 m’n maximum moeten zijn, maar hij heeft op 17 gewerkt tot het weekend).
    Volgens xs4all helpdesk zijn er geen problemen omdat het modem goed traint.

  2. Van 16 mbit/s naar 9 mbit/s zonder dat KPN ons op de hoogte heeft gebracht.
    Daar werd natuurlijk een niet werkende DML-reset oplossing voor gegeven.

    Internet nog steeds traag(er), KPN doet er niks aan.

    KPN geeft niet om zijn klanten. Heb hiervoor al een anderhalf jaar durend probleem gehad waarbij 6 verschillende monteurs langs zijn geweest. Het begint nu weer opnieuw.

  3. Ook vandaag zwabbert de snelheid over de hele dag alle kanten op (Schiedam, adsl). Bij xs4all weten ze nog steeds niets van een storing, en konden ze me alleen een downgrade aanbieden. Dit heb ik nog maar niet gedaan, aangezien er meerdere mensen zijn met deze problemen.

  4. Mijn XS4All ticket was vandaag gesloten met de mededeling dat alles weer naar behoren zou moeten werken….niet dus, snelheid is nog steeds schandalig laag

    • Hier ook XS4ALL maar op het moment bijna niet meer mee te werken,er komt 32kb binnen terwijl er volgens de helpdesk 6,7 mb binnen moet komen:(

Reageren is niet meer mogelijk.