26 aug

Storing – Glasvezel Zeewolde – 26-08-2011

 

Starttijd: 26-08-2011 9.00
Eindtijd: onbekend
Status:


Probleem:

Momenteel is er een storing op het glasvezelnetwerk in de regio Zeewolde als gevolg door een stroomstoring.

 

Klant impact:
Klanten met een glasvezel verbinding in de regio Zeewolde kunnen hinder ondervinden van geen internet en de bijhorende diensten.

Reggefiber is bezig het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

 

Onze excuses voor het ongemak.

 

Gemeld: Solcon

 

= Actueel – = Niet actueel / Verholpen

6 reacties op deze storing:

  1. is het niet kunnen kijken naar de tv via glasvezel nog steeds het gevolg van de stroom storing?
    erik

  2. Is er al enig zicht op wanneer de problemen verholpen zijn? Ik kan nu helemaal niet thuiswerken!!!!

  3. Niet helemaal eerlijk dat Solcon verweten wordt dat het zo lang duurt voordat storing is opgelost want storing werd veroorzaakt door een 6 uur durende stroomstoring in groot deel van Zeewolde waardoor Solcon ook weinig eerder aan de gang kon (overigens rond 09.30 is alles al opgelost). Grootste probleem van Solcon is, ondanks dat ze als 1 na beste provider uit de test van de consumentenbond kwamen, hun zeer beperkte bereikbaarheid van de helpdesk. In tegenstelling tot 1 van de vorige klagers zijn ze niet tot 22.00 uur bereikbaar maar slechts tot 20.00 uur, op zondagen helemaal niet en op zaterdag maar beperkt. Weeet niet hoe het jullie vergaat, maar bij mij treden dus de problemen bijna altijd op na 20.00 uur of in het weekend! Ik vind dat niet meer van deze tijd deze beperkte openingstijden want de prijs is in ieder geval toch duidelijk hoger dan andere aanbieders en is voor mij een reden om te overwegen om over te stappen.

  4. ik woon in Zutphen en mijn zonnet account doet het ook niet.
    Valt dat soms ook onder regio Zeewolde?
    En waarin is die helpdesk zo slecht bereikbaar?
    Duidleijk niks van Joep geleerd.
    Waardeloze service

  5. start outage: 25/8 23:45 – stroomstoring in Zeewolde. Alle glasvezeldiensten uit de lucht.
    Stroomstoring verholpen: 26/8 04:30
    Diensten glasvezelnet terug: ca. 09:00.

    Al met al duurt het dus 4,5 uur om telefoon/internet/TV dienst te herstellen.
    (Betaalde) Helpdesk slechts beschikbaar van 08:00-22:00.
    Slechte performance!

Reageren is niet meer mogelijk.