storing Interactieve TV
Op dit moment hebben we een storing op ons televisie platform waardoor klanten met Interactieve TV van Tele2 mogelijk geen tv kunnen kijken. In de loop van de ochtend zijn deze problemen ontstaan en Tele2 doet er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Onze excuses voor het ongemak.
Klantenservice Tele2
De problemen als hierboven omschreven, zijn al een tijdje aan de gang.
Er zijn momenten dat het erg vervelend begint te worden.
Voor de nieuwe software ging het nog wel, maar nadat de nieuwe de oude is gaan vervangen is het er niet beter op geworden.
Ben ik nou gek of is dit nog steeds aan de hand ? Beeld/geluid haper als een gek.
Storing is inderdaad nog aanwezig tv modem resetten ( stroom er een minuut af ) heeft wel geholpen maar hè blijft een beetje digitenne kwaliteit slecht dus
Drama dit, voetbal niet meer te volgen in.groningen….
Heb sinds 1 week tele2, daarvoor altijd Ziggo gehad. Vanweg het prijsverschil ben ik overgestapt maar wat heb ik een spijt!!!
Internet is k*t
Beeldkwaliteit TV is k*t
Interactief werkt niet
Uitzending gemist loopt steeds vast.
Al met al….Tele2 is zwaar k*t.
Morgen weer opzeggen, zonde van het geld maar ja, dat interesseert tele2 geen ruk.
De tv is net een diashow met zwarte pauzemomenten. Leuk hoor. Ze zouden een korting moeten geven.
Het is nu half 9 ’s avonds en het is nog steeds drama met storingen of uitvallen…