22 jul

Nieuwe update omtrent e-mail problemen @versatel en @zonnet.nl

**NIEUWERE UPDATE VINDT U HIER***

Vorige week zijn alle mailaccounts van zonnet en versatel overgezet naar een nieuwe omgeving. Nadat donderdag de grote werkzaamheden waren afgerond, hebben wij de oproep gedaan om eventuele problemen met het gebruik aan ons door te geven.

Problemen met vergeten wachtwoorden of volle mailboxen konden wij gelukkig direct oplossen. Uit overige meldingen blijkt dat een aantal mensen een van de drie onderstaande problemen heeft:

1. Zij kunnen niet inloggen
2. Zij missen nog mails of hebben zelfs helemaal geen mail
3. Ze kunnen niet onderling mailen tussen @Versatel en @Zonnet mailadressen.

Onze technische experts zijn druk aan het onderzoeken hoe deze problemen opgelost kunnen worden.
Morgenochtend verwachten we hier meer over te kunnen vertellen.

Daarnaast hebben wij een aantal zaken die je zelf kunt controleren, mocht je problemen hebben met het gebruik van je webmail.

Inlogproblemen

Het kan zijn dat je nog gebruik maakt van de oude URL, dit kan inlogproblemen veroorzaken. Klik daarom op CTRL + F5 of gebruik de nieuwe URL.

Kan je niet inloggen op je iPad? Zet privé browsing dan uit en probeer het nog eens.

Bestandenbeheer / homepage

Bestandenbeheer is veranderd in de nieuwe omgeving. Kun je hierdoor je homepage niet meer terug vinden ga dan naar de Virtuele Assistent en voer daar je homepage in. De VA geeft dan een omschrijving over wat te doen.

Nogmaals onze excuses, we doen ons uiterste best om alle vragen zo snel mogelijk te beantwoorden en de problemen op te lossen.

3 reacties op deze storing:

  1. Erg vervelend…na inloggen op de ipad, geeft mijn mailbox nog steeds aan dat er helemaal geen mailstjes zijn

  2. Ik kan mijn email vaak niet openen ik krijg een SSL fout melding.
    Wat moet ik daaraan doen.

    • al een aantal dagen een foutmelding: serverfout ox800coc90 en foutnummer
      0x800CCC92

Reageren is niet meer mogelijk.