07 jan

[NL, AMS-01] Connectivity issues in part of our network

Time: January 7, 2018 19:15:00 (CET)
Dear LeaseWeb Customer,

We have experienced a partial network connectivity issue in one of our routers in AMS-01 data center due to high CPU on our router between 18:10 – 19:15 CET. Connectivity has now been fully restored and CPU is back to normal levels. We are monitoring the situation and investigating the issue further.

Affected ranges:

85.17.4.0/24
85.17.76.0/22
85.17.80.0/22
95.211.102.0/23
95.211.162.0/23
80.253.248.0/22
213.142.132.0/22
213.142.136.0/21
213.142.144.0/22
2001:1AF8:4040::/44
2A04:1880:1111::/48

If you still encounter connectivity issues, please open a ticket via the Customer Portal or by sending an e-mail to [email protected]

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.