29 mrt

Previder Telefonie storing

Engineers melden diverse voice gerelateerde storingen, waarbij u een verminderde performance en issues kunt ervaren op de volgende diensten:

Onebase, Webex, Hipin, Hipper+, Callcenter supervisor, IAM, Webex, Receptionist+

Onderzoek bij de leverancier loopt.

Update 29 maart 2022, 10:35

Onderzoek loopt momenteel tussen betrokken disciplines. Een oplossingstermijn is nog niet bekend.

Update 29 maart 2022, 11:05

Engineers melden gedeeltelijk herstel van het voice platform. De basis bel functionaliteit is hiermee hersteld. Gebruikers welke gebruik maken van telefonie applicaties kunnen nog inlogproblemen ervaren. Er wordt doorgewerkt om volledig dienstherstel te realiseren.

Update 29 maart 2022, 12:29

Engineers melden volledig herstel van de dienstverlening. Na de laatste controle werkzaamheden worden de meldingen gesloten.

1 reactie op deze storing:

  1. Kan mensen in Drunen niet telefonisch bereiken. Direct in gesprek toon en dan verbreken verbinding.

Reageren is niet meer mogelijk.