07 jul

Odido problemen activeren Apple services

Odido kampt sinds minimaal een week met problemen omtrent het activeren van Apple services zoals iMessage en Facetime. Het gaat hier enkel om activeren van de services, niet als het reeds actief is op jouw telefoon. Odido klanten kunnen hierdoor problemen ondervinden als ze hun iPhone opnieuw installeren of een nieuwe iPhone proberen in te stellen.

Bij het activeren van dergelijke Apple services (en ook enkele andere buitenlandse diensten) wordt een activatie sms naar jouw telefoon verstuurd. Het afleveren van deze berichten door verstoring tussen netwerken en Odido lijkt hierbij de oorzaak.

Odido heeft de problemen erkend en men werkt aan een oplossing. De daadwerkelijke oorzaak is nog niet bekend en wanneer het definitief opgelost is, heeft de provider vooralsnog niet bekend gemaakt.

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.