Onderhoud IaaS platform PDC2
In de week van 27 juli voert Previder VMware updates uit op het Iaas Platform in PDC2. Er wordt geen impact verwacht op de werking van het platform.
In de week van 27 juli voert Previder VMware updates uit op het Iaas Platform in PDC2. Er wordt geen impact verwacht op de werking van het platform.
Op woensdagavond 22 juli tussen 23:00 en 0:00 zal Previder onderhoud uitvoeren op een access-router in de regio Amsterdam.
Tijdens de werkzaamheden zal deze router voorzien worden van nieuwe software.
Om de impact zo laag mogelijk te houden worden getroffen klanten tijdens de werkzaamheden overgezet op een standby router.
Klanten die Previder verbindingen afnemen over de volgende netwerken kunnen mogelijk kortstondig een onderbreking ervaren.
-Tele2
-KPN WBA
-KPN WEAS
-Eurofiber
-CenturyLink
-CrossNetworks
Onze excuses voor het ongemak.
Door een technisch probleem is de Helpdesk van XS4ALL op dit moment niet telefonisch bereikbaar. Onze technici werken aan een oplossing. Excuses voor het ongemak.
Als gevolg van een storing kunt u in Hedel momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.
Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
Onze excuses voor het ongemak.
In de week van 20 juli voert Previder VMware updates uit op het Iaas Platform in PDC1. Er wordt geen impact verwacht op de werking van het platform.
NL Vanwege acute problemen in ons netwerk, zijn onze netwerkengineers genoodzaakt om na 00:00 uur zowel een router in hoofddorp als in Enschede te rebooten. Uw verbinding zal ongeveer 10 minuten onderbroken zijn. Onze excuses voor het ongemak.
ENG Due to acute problems in our network, our network engineers are forced to reboot a router in both Hoofddorp and Enschede after 00:00 GMT+2. Your connection will be interrupted for around 10 minutes. We apologize for the inconvenience.
Wegens onderhoud zijn PDF facturen in Mijn XS4ALL niet beschikbaar tussen maandag 20 juli 2020 17:00 en dinsdag 21 juli 2020 13:00. Informatie op en over de factuur blijft wel toegankelijk.
NL: Eurofiber ervaart op dit moment problemen in de Arnhem en omgeving, vermoedelijk door een kabelschade. Een herstel ploeg is aangestuurd om de schade te lokaliseren en te herstellen.
EN: Eurofiber is currently experiencing problems in the Arnhem area, probably due to cable damage. A repair team has been directed to locate and repair the damage.
NL: herstelploeg is bijna op locatie om metingen te gaan verrichten om de schade plek te lokaliseren.
EN: Fiber team is almost on location to take measurements to locate the damage site.
Onze leverancier ervaart momenteel een verstoring. Hierdoor kun je netwerkproblemen ervaren.
Als gevolg van een storing kunt u in Weert momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.
Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
Onze excuses voor het ongemak.