Emergency reboot core node Hilversum
NL Vanwege urgente problemen in ons netwerk, zijn onze netwerk engineers genoodzaakt om een netwerk device te rebooten in Hilversum.
De reboot zal ongeveer 15 minuten in beslag nemen. Uw verbinding zal in dat window onderbroken zijn voor ongeveer 10 minuten. Onze excuses voor het ongemak.
ENG Due to urgent problems in our network, our network engineers are forced to reboot a router in Hilversum.
The reboot will take approximately 15 minutes. Your connection will be interrupted in that window for about 10 minutes. We apologize for the inconvenience.
10 augustus 2020, 12:49
NL Eerder vandaag heeft Eurofiber een node in Hilversum gereboot, helaas heeft dit niet tot een goed resultaat geleid. Omdat het oorspronkelijke probleem nog speelt zijn we genoodzaakt om de node te vervangen. Op dit moment doet onze leverancier ook onderzoek. Volgens ons onderzoek verbreken de verbindingen elke 15 minuten en daardoor zullen we de node overdag vervangen. ETA / ETR nog onbekend.
Lees meer