26 mei

Storing – Bellen van XS4ALL – Kan niet bellen/gebeld worden.

Als gevolg van een storing kunnen klanten momenteel geen verbinding
maken of problemen ondervinden met Voip.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.

Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL

Onze excuses voor het ongemak.

30 reacties op deze storing:

  1. Hallo, hebben klanten van ziggo er ook last van? Sinds vanmiddag geen telefoon en geen internet meer…
    Gr. Katja

  2. Kwam, omdat ik aan het verbouwen ben en dus dacht dat hier met de nieuwe bekabeling iets misgegaan was, er laat achter dat de storing niet mijn eigen apparatuur betrof maar bij xs4all was. Halve ochtend naar de maan. De mail werkte gewoon, waarom stuurt xs4all niet even een mailtje naar mensen die voip gebruiken.

  3. Ik kan weer bellen…

    Laatste week lijken er trouwens vaker gekke dingen met telefoon aan de hand te zijn. Ik hoor dat ik gisteren gebeld ben we waren thuis maar horen niets…

  4. Xs4all:We verwachten dat het probleem rond 00:30 is opgelost.

    Zo dat weten we dan eindelijk ,zal tijd worden.
    kan vannacht weer een belletje plegen dan hahah

  5. Zo XS4ALL om 15.00 uur melden storing gevonden het is nu 20.18 en ik kan nog steeds niet bellen .
    Geef dan op z’n minst een indicatie van tijd dit is erg irritant..

  6. Inderdaad nauwelijks informatie van XS4ALL. Slecht hoor. Er waren tijden dat zij een soort voorbeeldfunctie qua services hadden voor andere providers. Die tijd ligt lang achter ons is mijn ervaring. Na veel jaren lidmaatschap heb ik een paar weken geleden dan ook besloten hun de rug toe te keren. De “liefde” is over!

    • Ja Geaorge dat klopt…..dat was voordat Kpn hen overnam en er een zooitje van maakte.

  7. Uur bezig om de boel aan de praat te krijgen, want xs4all meldt geen storing.
    Kom ik op deze site…..
    Slechte beurt XS4ALL!!!!!

    Ben

    • hoi ben, xs4all heeft al sinds vanochtend de storing op haar website staan sinds 9:00

  8. Er komt ook helemaal geen info vanaf de kant van XS4ALL en ook dat vind ik slecht.

    Het s’nachts uitvallen van de telefoon is trouwens al een paar weken aan de gang…..varierend van een kwartier tot een uur of 5 niet kunnen bellen en niet gebeld kunnen worden.
    Als dat onder onderhoud valt dan is dat een beetje te vaak naar mijn idee…..

    • klopt inderdaad wat je zegt, ik zie regelmatig in de log dat de registration van voip nummers failed ,dus dan ligt telefonie er dus uit. nou is dat midden in de nacht niet zo erg ,want dan slaap ik meestal, maar je zal maar snachts noodgedwongen moeten bellen.
      info van xs4all is beetje karig momenteel behalve dan dat men weet wat het is en er mee bezig is, alleen daar is men momenteel alweer 5 uurtjes mee bezig.
      gaat nu toch wel erg lang duren dit

  9. 19.30 en nog steeds kan ik niet bellen of gebeld worden via XS4ALL. Héél vervelend……

  10. Duurt inderdaad al de hele dag. Lastig hoor. Merkwaardig is dat je wel eerst gewoon een kiestoon krijgt. Maar ze schijnen te weten waar het probleem zit, dus ik heb toch goede hoop dat we binnenkort weer kunnen bellen

  11. Is er met de televisie ook iets veranderd, of iemand weet? Ik kan geen opnames inplannen, al een paar weken en als ik iets direct opneem, zie ik dat niet op de ontvanger.

  12. Zo begint langzamerhand vervelend te worden.
    al een 15 uur durende storing, schijnt moeilijk op te lossen te zijn.
    hoop vanavond weer te kunnen bellen.

  13. Dit is de zoveelste storing van xs4all. Mijn geduld is ruimschoots teneinde.

  14. Hier ook al 12 uur storing met bellen, internet en tv doen het wel. Ik krijg een rare toon als ik wil bellen en als ik gebeld wordt, gaat deze direct over in de voicemail, ik hoor geen telefoon overgaan.
    Hopen dat het snel opgelost is!

  15. Zo nu inmiddels 15:34 en nog steeds geen telefonie
    schijnt toch wel echt een probleem te zijn . normaal is het wel na een aantal uurtjes opgelost

    • Lees zojuist dat de oorzaak van het probleem gevonden is en dat de oplossing geimplementeerd wordt.
      Deze storing duurt wel erg lang, te lang vindt ik omdat het telefonie betreft en je dus lang onbereikbaar bent.
      Moet er wel bij zeggen dat ik normaal gesproken weing problemen ondervindt mbt internet,telefonie en als er een storing is deze overigens vaak binnen paar uurtjes wordt opgelost.
      Ja blijft toch apparatuur he en dat kan stuk gaan.

      • Normaal nooit een probleem met xs4all maar deze storing begint nu vervelend te worden vooral als je afhankelijk bent van je huis telefoon .
        Hopelijk is het snel voorbij.

  16. ik heb ook op de zaak nog steeds geen telefoon ook thuis niet hoelang gaat het nog duren het is wel steeds raak maar we hopen op een goede afloop.
    groeten uit rotterdam.

  17. dit is inderdaad zeer lastig zo’n storing. m’n muziek winkel is nog steeds niet telefonisch bereikbaar.
    toch zonde dat de technici op zo’n mooie zonnige dag moeten uit rukken.

  18. Zal nog wel even duren
    nu 12:15 en nog steeds niet bellen.
    lastig moet bellen nu, en mobiel werkt plots ook niet meer (toeval)

    • nu 15.00 en nog steeds geen telefonie mogelijk… tja, na 12 uur storing begint het erop te lijken dat er ‘echt’ iets aan de hand is…
      Overigens heeft mijn mobiel (met Hi abonnement) ook geen verbinding meer (ook toeval!?).
      Zowel XS4ALL als Hi zijn van KPN, en dus maar even gekeken naar de website van KPN of daar iets over storingen staat… Daar wordt echter geen melding van gedaan!

  19. Volgens mij geldt dit ook voor tv en internet KPN. Iemand enig idee hoe lang dit gaat duren?

    – verzonden via 3g –

Reageren is niet meer mogelijk.