Uitgelopen werkzaamheden ADSL Extra en ADSL Basis (opgelost)
Door uitgelopen werkzaamheden aan onze centrales kan het voorkomen dat uw ADSL Extra en ADSL Basis verbinding momenteel niet goed werkt. Hierdoor kan zijn uw internet en telefonie verbinding niet goed werkt. Soms kan het nodig zijn om het modem even van de stroom te halen om zo de verbinding te herstellen.
Helaas, op het 0900 nr kom je in een lus terecht. Verder de hele dag internet en telefonie eruit. Slechte communcatie. Balen. In 3794 ligt alles eruit.
Nog steeds geen internet op 3253
Wat een k*t bedrijf dat online
Heb een paar keer geprobeerd te bellen maar kom er niet doorheen…..
Inmiddels wel internet in 4061, echter geen mogelijkheid om een normale VPN verbinding tot stand te brengen!
T-Mobile gebeld op 020-5355398 (bron: bevestigen dat de Helpdesk inderdaad lastig bereikbaar is.
Op het 0900 nr. blijf je namelijk gewoon in een “loop” zitten van het keuze menu, erg fijn!
Na het zoveelste incident is dit voor mij reden genoeg om toch naar ruim 9 jaar klant te zijn geweest eens naar een andere provider te gaan om kijken.
Storing? Ja
Melding via email? NEE!
Klantenservice: 36 minuten in de wacht!!! Niet normaal!
Toen bestellijn gebeld. Yep, wordt meteen opgenomen. Meteen gal gespuuwd over de waardeloze informatie en belabberd bereik van de klantenservice.
Tijd om over te stappen?
Voorheen was de service altijd uitstekend, sinds de overname van t-mobile is het een klote-provider.
Waarom bij een storing niet meer direct bij het bellen naar de helpdesk een korte mededeling “er is een storing, we zijn er mee bezig….”? Dat deed online voorheen, en dat voorkomt een hoop belminuten ร 15 eurocent/minuut!!
Heb vanochtend om 8:49 uur de helpdesk gesproken, na 35 minuten bellen! Het lijkt er toch ernstig op dat het niet informeren van klanten een bewuste keuze is van dit bedrijf. Ze hebben liever veel bellers dan tevreden klanten. Ik ben er wel klaar mee, stap per direct over.
Ik heb trouwens wel een mail over het nachtelijke onderhoud gekregen.
Hier ook totaal niks noppes nada,,,grrrrrrr dit is de eerste keer dat er zo”n lange storing is,,
Wij hebben de mail ook ontvangen van de week. Maar ook hier (regio 4251) nog steeds geen internet!
nog 1 maandje uitzingen met online, ben ik er eindelijk vanaf.
2 jaar pure ellende, zoveel storingen wat online heeft gehad heb ik nog nooit meegemaakt.
Hoop op betere tijden
Dan ben jij blijkbaar de enige Jaap
Ik heb wel netjes een aankondiging per mail ontvangen van Online, dat er in de nacht van 25 op 26 april werkzaamheden zouden zijn.
Ook hier in regio 7491 al de hele dag geen internet, mag nu wel eens opgelost worden!
ronduit belachelijk, wat een kl*te bedrijf is dit zeg.
rond 12:00 geen internet en telefonie meer. genoodzaakt mobiel te bellen naar 0900-9515 รก 0,15 cent.
tot 4 keer aan toe ruim 20min in de wacht gehangen om er daarna uitgedonderd te worden.
nu weer internet en zie tot mijn verbazing dat er werkzaamheden zijn.
dit is blijkbaar naar geen enkele klant gecommuniceerd.
dit is gewoon ronduit schofterig, dit is de druppel, ik stap over.
Oeps te vroeg “gejuicht” verbinding al weer weg……niet best dit zeg….je weet gewoon officieel niks!!
Hier ook nog geen internet! Wel een rustig dagje zo, moet nl. thuiswerken….
Als over een aantal maanden glasvezel ligt hier ben ik klaar met dat klote online.
Gelukkig is de aanleg gestart, en is het eind in zicht.
Als die leipo’s nou een compensatie aan zouden bieden, maar nee…
Eigenlijk moeten we met iedereen die deze storing ervaart een handtekeningen aktie voeren, en dan online voor het gerecht dagen met hun flauwekul, heb de laatste 5 weken continu uitval, en de klantenservice is zo dom als het achtereind van een varken. Altijd met hun geneuzel over stekker uittrekken, wachten en weer insteken, logische eerste stap, dat doet iedereen.
Heb het zo langzaam aan gehad, k’t provider
Gebied 9295 net weer verbinding…wel belachelijk dat er gewoon geen informatie is!
Ook hier in de regio geen internet en telefonie. Op deze manier onbereikbaar sinds gisteren. Hoop dat dit snel is opgelost. Nu merk ik hoe afhankelijk ik van de moderne techniek afhankelijk ben. Ben nu blij met mijn smartphone met internet!!
Zal blij zijn als het glasvezelnetwerk er ligt hier, dan zeg ik online op, veel te veel storing de afgelopen maanden.
Geef maar meer snelheid op 5441 ga over een half jaar naar ziggo 14.22 uur nog geen internet
Het is nu 2 uur in de middag… En ook hier nog steeds geen internet en telefonie. De werkzaamheden begonnen rond middernacht. Maar zoals we allemaal al weken zijn de werkzaamheden veranderd in een storing. Persoonlijk vind ik het belachelijk en zeker niet kunnen dat een dergelijke storing zo lang duurt. We leven zogenaamd in een hypermodern land…. Maar ook met dit soort dingen blijkt telkens maar weer hoe kwetsbaar we zijn. Er hoeft maar iets tegen te zitten en een heel land is afgezonderd van de buitenwereld. Belachelijk!
In regio 9883 ook nog steeds geen internet.
Heb net half uur aan mobiel gehangen zonder resultaat.
Dit duurt nu al sinds vanacht 0.00 uur
ook al paar keer alles uit gezet en weer aan werkt nog niet
dit geeft geen vertrouwen in online.ga maar eens elders kijken
Om 13.59 nog steeds geen internet in 6653.
Inderdaad, klantenservice niet bereikbaar.
Melden ze om 11.06 uur op de website dat er uitgelopen werkzaamheden zijn.
Dat wist ik om 09.45 al.
Communicatie ??
Kunnen we dadelijk tussen 2 en 6 mei ook gratis internetten ??
In gebied 7874 de hele morgen al geen internet. Telefoon werkt wel.
Hier ook storing, gek genoeg pas tegen 11u/11u30 ongeveer…in gebied 9285..klantenservice onbereikbaar, mooi klusje voor Youp van ’t Hek !
ook in de omgeving 7823 nog steeds geen telefoon en internet.
ze verdienen goud aan de 15 cent per minuut
oh kijk nu, online is ondertussen overgenomen de gigant t-mobile!!
dat verklaart waarom je als klant niet eens met een kluitje het riet in gestuurd wordt, maar dat de telefoon botweg wordt opgehangen na 20 minuten wachten!!
giganten die kleinere bedrijven opslokken: je kunt je klok erop gelijk zetten dat de dienstverlening enorm terugvalt, evenals de kwaliteit van de internetverbinding.
grote bedrijven als t-mobile willen zoveel mogelijk verdienen, tegen zo weinig mogelijk kosten. ze willen kennelijk ook verdienen aan klachtentelefoontjes van klanten ๐
mij zijn ze kwijt als klant na dit incident.
het is nu even zoeken naar een provider zoals online was voor de overname door t-mobile… wie heeft een suggestie?
Niet goed??? De boel werkt hier de hele dag al niet. Helemaal niet. Geen internet en geen telefoon. Modem al tientallen keren gereset, maar dat helpt ook niet …….
26/04 13.18 uur: hele dag al geen vaste telefoon en internet vanwege uitgelopen werkzaamheden van Online omgeving 7217
26/04 13.18 uur: hele dag al geen vaste telefoon en internet vanwege uitgelopen werkzaamheden van Online omgevin 7217
vanochtend is al mijn beltegoed (12 euro) opgegaan aan een telefoontje naar de online klantenservice!! “moment geduld al onze medewerkers zijn in gesprek u wordt zo spoedig mogelijk geholpen…”
het wachten duurde eerst 20 minuten, in welke ik keer op keer met dezelfde stomvervelende pocherige reclame werd bestookt, waarna (na 20 minuten!) prompt de verbinding werd verbroken, zonder enkel excuus!
online begon als voorbeeldige internetprovider, maar is ondertussen ook al afgezakt naar het niveau van de providers die ik de afgelopen jaren heb afgedankt!
dit soort klant-onvriendelijk gedonder, wat van pure minachting getuigt, zorgt ervoor dat online zijn goeie naam snel verliest!
massaal de rug toekeren, dit soort bedrijven wat alleen maar aan eigen gewin denkt!!!!
hdb
Jammer genoeg nog geen internet.. kan nu niks.. geen tv,internet & bellen niks..
Ook in het gebied 6617 nog steeds geen internet, 12.55 u.
gebied 3232 nog steeds niks nu om 12:50 uur. Net gebeld storing is nog actueel.
Modem al diverse keren opnieuw gestart. Nada
Dat het van tevoren niet bekend wordt gemaakt via mail van online, nu 12.45 nog geen internet en telefoon
Inderdaad geen internet deze morgen, met online gebeld, het schijnt dat de KPN nog met werkzaamheden bezig is, kan nog wel een uurtje of 2 duren.
Ze zouden het binnen een half uur op hun site zetten, helaas, we zijn een uur verder en geen mededeling.
9.40 opnieuw spanning van modem af, helaas geen internet en telefoon wel vervelend.
Hier om 09.00 uur nog steeds geen internet!!!
09.00 uur nog steeds geen internet en telefonie ook niet na opnieuw opstarten modem……
Om 08:00u. nog steeds geen internet en telefonie… ๐