26 apr

Uitgelopen werkzaamheden ADSL Extra en ADSL Basis (opgelost)

Door uitgelopen werkzaamheden aan onze centrales kan het voorkomen dat uw ADSL Extra en ADSL Basis verbinding momenteel niet goed werkt. Hierdoor kan zijn uw internet en telefonie verbinding niet goed werkt. Soms kan het nodig zijn om het modem even van de stroom te halen om zo de verbinding te herstellen.

151 reacties op deze storing:

  1. Wel dsl, geen internet. Dit terwijl er vandaag wel verbinding is geweest. Er is namelijk door mijn servertje wel wat mail naar binnen geslurpt.

  2. Ik heb ook ruim 30 minuten gebeld om te horen te krijgen dat het aan KPN ligt????? Toen ik vroeg waarom ze dat niet aan het begin van het bandje zeiden kreeg ik; dat is ook kapot maar we hebben het nu opgelost??? Niet dus… Net weer geprobeerd te bellen en nu krijg ik alleen maar verhuisvragen en kom niet verder… Dat gaat me klanten kosten dit geintje!! 3G van vodafoon wil namelijk ook niet echt!! Postcode: 4921

  3. aan rick da kan wel zijn maar je bent wel je geld kwijt en een half uur van je leven vergald. 18.00 geen telefoon en internet regio 5256

  4. @ rick da kan wel zijn maar je bent wel je geld kwijt en een half uur van je leven vergald. 18.00 geen telefoon en internet regio 5256

  5. Wat een prutsers daar!
    Dit is nu al de 3e keer in 2 maanden tijd dat het internet weer genekt is.

    Ik word er niet goed van…

    …Het blijft ook nog steeds T-Mobile…. 🙁

  6. reken er maar op dat je niet eerder dan morgen internet hebt.
    Het is al 18.00 uur . Die “vakmensen” zijn allang naar huis om een lekkere maaltijd te nuttigen en te internetten via een andere provider. Zij werken dagelijks met online en zijn echt niet gek om ook online te nemen.
    Nog een maandje uitzingen ben ik er eindelijk vanaf.

  7. Van orange via online naar t-mobile.
    Voorheen was de ondersteuning en telefonie/verbinding beter.
    T-mobile/Online zou een voorbeeld kunnen nemen aan hoe Vodafone zijn klanten via diverse (social) media op de hoogte heeft gehouden van de situatie en vorderingen als bij de brand in Rotterdam zeer recent.

  8. hier nog steeds geen internet… Fijn als jr morgen een internet opdracht voor school af moet hebben… Maarja, vanavond dan maar naar een maat om dit te doen

  9. ZO zeg dit was balen. Als ze nu even een mailtje hadden gestuurd dat dit netwerk er uit zou liggen. Maar vanaf 12 uur afgelopen nacht lag de boel eruit. Geen telefoon, geen internet.

    En de hele dag. Pas sinds een half uur dat ik weer kan bellen en internetten.
    Maar je gaat eerst toch denken is het modem stuk? En tig keer modem herstarten.
    Vervolgens via mijn buurvrouw (want ik heb geen telefoon) proberen de helpdesk te bellen, na ruim 20 minuten wachten werd de verbinding verbroken. Heel erg balen die kosten van de helpdesk zonder ook maar met de medewerker hebben gesproken.

    En toen via internet van mijn buurvrouw gekeken of er storingen waren, Daar stond tussen 12 uur en 4 uur in de nacht maar ja het was inmiddels al in de ochtend half 12 of zo. Schandalig dat ze niet op de website een update hadden neergezet dat die storing/werkzaamheden langer duurt. Aangezien hun helpdesk ook niet te bereiken was.

    En dit was niet de enige keer, begin deze week lag de boel ook al plat, en de week ervoor ook.

    Al met al dit is WAARDELOOS!!!!! Ik baal hier ontzettend van hoe dit is gegaan.
    En zodra mijn contract afgelopen is dan zeg ik dit abonnement op. (helaas verlengd vorig jaar, nooit moeten doen)

    • Bij mij werkt het nog steeds niet… router gereset alles gedaan… niks doet het…
      Fakkin schraal
      ik zeg ook op!!

  10. Ik zit net twee dagen bij Online, na 5 maanden op dubbele kosten te hebben gezeten omdat Online de overstap van mijn vorige provider naar hen niet goed had geregeld. en ja hoor, dan krijg je dit. Zonder enige fatsoenlijke informatievoorziening aan de klanten in de vorm van een automatisch bericht (natuurlijk, al die klanten die bellen met de vraag wat er aan de hand is leveren met 15c per minuut weer lekker veel inkomsten op), straks zonder schadevergoeding, het past helemaal in het beeld van deze Online-cowboys. Het hangt tegen oplichting aan. Advies: mijd Online als de pest, wat je denkt te besparen raak je gauw aan andere zaken kwijt.

  11. Nog steeds geen internet/bellen. Wordt wel erg vervelend nu! Wil weten hoe lang het nog gaat duren…

  12. Inmiddels 17.05 en nog steeds geen telefoon en internet. Het wordt denk ik tijd voor vakmensen bij jullie. digitale tv kunnen jullie ook al niet updaten

  13. Vanmorgen geen internet en telefonie verbinding. Stroomstekker er uit gehaald en daarna kwam de verbinding weer tot stand. Net om 15:00 uur wou ik ff bellen maar kreeg geen verbinding en internet lag er ook weer uit! Nu al meerdere malen de stekker van de stroom er uitghaald, minuut wachten maar geen resultaat. Vervolgens mobiel gebeld met de klantenservice (€ 0,15 p/m + mobiele kosten) en na 20 min. werd ik er uit gegooid! Gaat lekker zo!!!

  14. Toch maar even een 2e reactie vandaag, ondanks dat ik door Online/ T-Mobile terug gebeld zou worden is dit gezien de huidige omvang van de problematiek niet gebeurt…

    Heb wederom geen verbinding, en maak nu gebruik van UMTS.
    Heb echter wel Google news inmiddels ingelicht van dit feit en met name de behandeling van alle klanten door Online/ T-Mobile.

    Hopelijk publiceren zij hiervan iets in het nieuws, waardoor dit ook publiekelijk onder de aandacht word gebracht!

  15. Helemaal mee eens. Online moet ons schadeloos stellen voor de geleden schade.
    Het is belachelijk dat je voor hun nalatigheid naar een 0900nummer die 15eurocent p/m kost moet bellen. Daarna wordt je 30 minuten in de wacht gezet en vervolgens krijg je te horen dat er een landelijke storing is. Ik vind dat online bij zulke storingen een soort smsallert of een mailtje naar al haar klanten moet sturen om hun op de hoogte te tellen van dergelijke storingen. Dan hoeven de klanten niet onnodig naar een 0900nummer te bellen om er achter te komen dat het om een landelijke storing gaat.

  16. Geen idee,ik ook al vanaf vannacht klokslag niks meer,,en ook nog heel veel werk niet kunnen doen daardoor….ik eis een schadevergoeding!! Van online.nl dit is gwoon schandalig en volgens mij ligt heeeeeeel nederland plat,,,,zooitje

  17. Ik wordt er niet goed van. Vanochtend werkte internet nog. Nu is alles dood en na de modem 20 keer uit en aan te hebben gedaan denk ik dat ik hem nu maar een trap geef en mijn abonnement opzeg. Dit slaat nergens op ! Ik kan zo geen zaken doen, alles loopt in het honderd.

  18. Ook hier (9421) geen internet vanaf vannacht 00.00 uur. Ben wel blij met deze reakties. Ik ben dus niet de enige! Heb overigens wel mail gehad over werkzaamheden, maar dat het zoooooo lang zou gaan duren…..grrr….zucht…

    • Het is gewoon ronduit belachelijk dat het in zo’n zogenaamd modern land kan gebeuren en voorkomen …het blijkt wel dat er maar iets hoofdstuk gebeuren en je sluit een geheel land van internet af.

  19. Loop toch niet zo te zeiken allemaal. Natuurlijk is het waardeloos en.heeft iedereen zijn wereldvergaande redenen om internet NU te moeten hebbe. De waarheid is dat storingen altijd en overal te pas en on te pas kunnen ontstaan. Iedereen die.hier reacties plaatst moet eens normaal doen met dat gezeik over klantenservice niet bereikbaar. Natuurlijk zijn ze dat niet bij een normale bezetting bij crisisgevallen als deze. Ik hoop dat het snel weer werkt! Doe jullie best techneuten van online!

    • gezeik is overbodig gejammer. dit is geen gezeik want het kost mensen een kapitaal!

      een juist bericht op de online website over het hoe en wat, of een email.. dát zou wat mij betreft volstaan, maar ze laten mensen die van internet afhankelijk zijn vanwege werk, bedrijf, school, internetbankieren enz een half uur aan de telefoon hangen voor 15c/minuut, ipv dat ze er een actuele boodschap laten horen dat er een landelijke storing is…

      loop toch niet zo te zeiken zegt ie, omdat ie zelf waarschijnlijk alleen internet gebruikt voor onbelangrijk geouwehoer..

      hoe komt daan in deze klachtenhoek terecht vraag je je af :/
      is ie een geirriteerde online medewerker wellicht 😉

  20. Van af gisteravond geen internet en telefoon. Vanochtemd iemand aan de lijn gekregen. 10 euro lichter preapaid. Het probleem zou aan KPN liggen zou voor de middag verholpen zijn. Nu nog geen internet en telefoon.

  21. zit al vanaf vannacht om 12 uur zonder internet.. heel irritant als je een project moet inleveren, iemand enig idee wanneer het word opgelost?

    • Het is inderdaad vreselijk irritant.
      En ook zeker niet van deze tijd.
      Er wordt ons dagelijks voorgeschoteld dat we in een zeer modern land leven.
      Mocht dat werkelijk zo zijn dan kan het n iet zo zijn dat je door een klein akkefietje een heel land afsluiten van internet.

  22. Ben benieuwd met wat voor aanbod Online komt om alle gedupeerde klanten tegemoet te komen. Kan gewoon de hele dag niets beginnen zonder internet!

  23. uitgelopen problemen.
    heb ze de tip gegeven om dit op te nemen in hun wacht verhaal.
    wie weet helpt het 🙁
    moet in de loop van de dag lukken hihi

  24. We wonen te Winterswijk, storing Online van +/- 11u45 tot 14u15, gebeld heb ik niet naar Online, het is al de zo veelste keer in de afgelopen maanden. Mijn abonnement wordt niet verlengt, we gaan zelfs eerder over (eind mei) op Glasvezel van Concepts ICT

  25. eindelijk na 1 uur en 12 minuten in de wacht te hebben gehangen iemand aan de lijn gekregen.

    heb mijn gal gespuwd en aangegeven dat ze deze belkosten gaan vergoeden.
    ze gaven aan dat dit waarschijnlijk niet zou gaan gebeuren.

    hierop heb ik aangegeven dat het abbo dan opgezegd zal worden.

    wat een pleurisbedrijf.

  26. om 15,15 was hier internet pas weg klote bende de laatste tijd bij online wel vaker internet weg

  27. Nee ik werk niet op die help/service desk.
    maar ik weet wel de werking van een servicedesk. en als er ik weet niet hieveel mensen erheen bellen dan kunnen ze die niet allemaal te woord staan. en er zit waarschijnlijk een maximale wachttijd van een halfuur op.

    zie het als een menigte die tegelijk door 1 deur wil gaan. dat werkt niet

  28. Hele dag niets… op postcode 5845. Ben als ondernemer zeer afhankelijk van internet. Dit ‘foutje’ kost me handenvol geld!! Tuurlijk willen ze bij Online niet aan een onkostenvergoeding. Moet ik eens proberen bij mijn klanten…. Mij zijn ze als klant kwijt denk ik.

    • Jouw mening deel ik. Ik heb ook een bedrijf die van internet afhankelijk is… Meerdere medewerkers , en we kunnen de gehele dagweinig tot niets.

  29. nu al 40min. in de wacht, bel echter het gratis nummer, gevonden bij alternatieve telefoonnummers. 0800-8048.

    echter nog steeds niemand aan de lijn, na 30 min. wordt je terug in het menu gezet.
    ze weigeren mensen blijkbaar te woord te staan.
    als ik iemand te pakken heb zeg ik per direct op, abbo tot 2013 of niet.

    wordt tijd massaal een klacht in te dienen.

    P.S heb wel een werkzaamheden melding via mail ontvangen, echter was dit voor 13 op 14 maart 2012.
    dus geen mail voor deze melding. schofterig gewoon.
    echt een t-mobile actie weer.

  30. Omgeving nieuwveen ook geen internet 2441.ik ga geen klantservice bellen.haal morgen wel prepaid internet.en vanaf daar ga ik overstappen upc misschien?

  31. Hallo,
    Het werkt niet dat stroom uitrekken war nutteloos, niet echt handig als ik moet internetbankieren

  32. Wij hebben hier ook een bericht gehad over werkzaamheden. maar als dat uit de hand loopt door een kapotte server of wat dan ook. dan kan de klantenservice daar weinig aan doen natuurlijk.
    als er daad werkelijk een server, router of een ups kapot is kun je dat niet makkelijk een nieue aanhangen en weer volgas verder.
    ik kan prima begrijpen dat er ergenissen zijn. Maar nog een keer, de klante.service kan er weinig aan doen. die hebben een standaart procedure die ze moeten volgen en kunnen zelf vaak ook nog geen router aansluiten.

    • hoezo klantenservice kan er niets aan doen?
      ze behoren hun klanten dan wel gewoon te woord te staan, echter doen ze dit dus niet.
      en een server of router of wat dan ook is binnen een uur vervangen hoor.
      heb er zelf ervaring mee. het is tenslotte mijn werk geweest.

      dus daar komen ze bij mij niet mee weg.

      (werk je misschien op die helpdesk?)

      • De bovenstaande werkt duidelijk niet op de helpdesk gezien het probleem voor hem onbekend was zo te lezen.

        Een hoofdcentrale die er uit klapt na werkzaamheden (uitgevoerd door onze vrienden die daar het alleen recht op hebben en waar wij de lijnen van huren, ja ja, lang leven de privatisering) is niet zomaar te herstellen. Helemaal afhankelijk van wat het probleem is, is het met 10 minuten opgelost, maar kan het ook rustig 3 dagen duren.

        Ooit de mogelijkheid gehad om een hoofdcentrale te bekijken van binnen? Dan piep je namelijk wel anders 😉 De mannen die daar de reparaties hebben uit moeten voeren hebben uitstekend werk geleverd imo. Echter had online absoluut een extra service kunnen bieden vind ik tov de klanten door een sms uit te sturen, of een melding in het keuzemenu te zetten.

  33. Had Online me/ons niet eerder van deze informatie kunnen voorzien? Ik ben nu 39:14 minuten en 6 euro lichter, en nog niemand aan de lijn kunnen krijgen. Gelukkig dat ik nog wat data overheb op mijn 3G abonnement.

  34. Je kunt wel willen overstappen, maar is het niet overal hetzelfde? Noem me eens één internetprovider waarnaar ik het beste kan overstappen…

    • online was, voordat ze t-mobile werden, een perfecte provider met een goedkope en snelle klantenservice.

      online was, toen ik ermee begon, opmerkelijk klantvriendelijk!

      wat mij betreft zijn integere bedrijven een gat in de markt, en de consument zou moeten samenspannen om al die schijnheilige schofterige megabedrijven, waar je geen poot aan de grond krijgt, om zeep te helpen.

      hoe groter het bedrijf, hoe meer winst ze willen scoren, en dat gaat blijkbaar hand in hand met een hufterige en onpersoonlijke behandeling van de klant!

  35. Modem resetten. Tig x gedaan. Klantenservice? Na 30min. niemand aan de lijn. Alleen maar geldtikken binnen halen. 0,15x 30. Verdienen dus aan storing door iedereen die belt. Overstappen dus.

Reageren is niet meer mogelijk.