26 apr

Uitgelopen werkzaamheden ADSL Extra en ADSL Basis (opgelost)

Door uitgelopen werkzaamheden aan onze centrales kan het voorkomen dat uw ADSL Extra en ADSL Basis verbinding momenteel niet goed werkt. Hierdoor kan zijn uw internet en telefonie verbinding niet goed werkt. Soms kan het nodig zijn om het modem even van de stroom te halen om zo de verbinding te herstellen.

151 reacties op deze storing:

  1. Donderdagavond 22:32 uur nog steeds geen internet en voip in Bavel.
    Zijn jullie soms overgenomen door Vodafone?

  2. De hele dag geen internet en telefoon online telefonisch nagenoeg niet bereikbaar € 10 verbeld nu 22.30 uur internet werkt weer maar nog steeds geen telefoon balen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Hier in Haaksbergen (7483) no
    g steeds geen
    internet! Vanaf vanmiddag ligt alles stil…

  4. IK HEB SCHADE OPGELOPEN DOOR DE INTERNET STORING EN VEEL GELD GEKOST MET BELLEN IK WIL SCHADE VERGOEDING VOOR MIJN ONDERNEMING GRAAG MENSEN DIE OOK SCHADE HEBBEN GEHAD MELDEN

  5. Ik heb ook op 26 april meerdere malen klantenservice proberen te bellen.
    Ook de verkoopafdeling was niet bereikbaar. Vervelend dat ze geen bandje aan het begin van het gesprek konden laten afspelen.

    Kijkende naar de reacties van mensen die de klantenservice a 15 cent per minuut hebben proberen te bellen, is in ieder geval Online er niet slechter van geworden na deze storing.

  6. Rond half 3 klapte alles eruit. Rond kwart voor 8 was het weer terug. Vanmiddag lang gebeld à 0,15 cent met mijn mobiel en steeds een repat boodschap. Melding aan t begin van t bandje was erg wenselijk. Hoop mijn mobiele kosten ergens terug te krijgen.

  7. na een dag afgesloten voor de gehele wereld eindelijk weer online en telefoon…..

    Fijn dat online.nl zo prettig iedereen informeert over de stand van zaken en dat je gelukkig ook kan bellen met de klantenservice….. (niet dat je ze ooit aan de lijn krijgt…. maar dat is een andere zaak. wel ongeveer 10 euro verbeld…. zouden ze een maand kado geven??

  8. Wel fijn dat je op de WEBSITE kan vinden dat het onderhoud uit loopt…
    Ook wel prettig dat je INTERNET nodig hebt om het bericht te bekijken…

  9. vandaag heb ik een uur lang online proberen te bereiken. met mijn mobiel.
    Maar helaas kon ik niet doorkomen .
    heb de laatste 2 weken geregeld geen intranet..

    Wat kun je hieraan doen.

  10. Kan ik mijn mobiele onkosten , bijna 19 euro declareren ? Ik heb bijna een uur in de wacht gestaan

  11. Zelfs een reactie achterlaten gaat moeizaam. 2e poging:

    Geachte on/offline:

    Volgende keer graag een berichtje op de zgn. “service-lijn”, dat de werkzaamheden uitgelopen zijn. ‘k Heb 27 minuten duur mobiel moeten bellen. Zonder resultaat “by the way”, want toen was mijn geduld op!

    Groet,
    een normaal gesproken tevreden klant. (vandaag even wat minder)

  12. 0182 is net online. @ mensen die zakelijk klagen… daar zijn zakelijke verbindingen voor he… 😉

  13. internet werkt weer in krimpen aan de IJssel
    sinds 19.00 uur alleen bellen niet goed nog
    tijd geleden dat ik er uit lag glasvezel heb je het zelfs veel vaker hier is net zo gevoelig voor storingen blijf dus wel bij online

  14. Nieuwveen 2441 nog nix..aaaaarg.vandaag wordt zeker weten nx meer met die lui.ben 1jaar geleden overgestapt van ziggo naar online ziggo ook altijdinternetloos.zelfde ellende weer.morgenvroeg meteen stad in usb internet kopen.ergeren aan hun,zonde van me energie.zij raken nog 100 klanten kwijt

  15. Sinds 12:00 geen internet in 6412. Was om een uur of 3 één half uur terug met ander ipadres dan normaal?! vreemd allemaal. Hoe kan ik het makkelijkst te weten komen of ik ook op glas overkan? Ben al jaren aan het wachten dat die snelheid eindelijk eens naar 20 mb kan ipv 8 maar ook daar doen ze niks aan. tijd voor een overstap?

  16. Modem uitzetten en weer aan werkt ook niet? Hier werkte dat wel ineens. Even stekker er uit en alles daarna weer top!

  17. Als ik geweten had, dat het niet aan mijn modem lag, had ik niet een hele tijd zitten prutsen met stekkertjes en schakelaartjes. Ook was ik dan niet twee keer tien minuten in de wacht blijven hangen bij de klantenservice à raison van drie euro.
    Men had toch een mededeling over werkzaamheden of storing kunnen laten horen in plaats van een eindeloos keuzemenu af te draaien?

  18. Al hele middag geen internet verbinding in mijn bedrijf. Wij kunnen niet met onze software werken. Schandalig. 45 minuten in de wacht gezeten en nu maar opgehangen ( 0,15 cpm) Ook geen mededeling op de site van Online. Zou toch handig zijn als de klanten te weten kunnen komen dat er een storing is. Wel lekker verdienen voor Online, al die mensen in de wacht. Gelukkig vond ik nu meer informatie over de storing op deze site

  19. Ook in Gelderland pc 6846 de hele dag geen internet en tmobile Onbereikbaar! Beetje klungelig is het wel…

  20. 1900 uur in Brielle (3232) wel alle lampen groen maar geen internet…zoals eigenlijk de hele dag al….pfff…hoe lang nog?????

  21. Al sinds gister geen internet meer, geen informatievoorziening, en online is niet bereikbaar!

  22. (071) vanaf gister avond 23.00 al geen verbinding en nu….NOG STEEDS NIET!!!!!!
    Begin het nu aardig zat te worden, werkzaamheden oké maar ZO LANG!!!
    Hoe bedoel je je wilt van je klanten af.

  23. Regio 3344 geen internet. Klantenservice gebeld en ook dit menu loopt vast. Na keuze wordt vorige menu herhaald #ERGENIS !!

  24. Ook in 0252 al de hele dag geen internet van Online. Kan natuurlijk gebeuren, maar met een website die totaal geen informatie geeft een een klantenservice die onbereikbaar ben je niet serieus met je klanten bezig! Hele slechte zaak dus. Geef me één goede reden waarom ik niet naar Ziggo zou overstappen!

    • ziggo blokkeert sites om op die manier een wit voetje te halen bij de authoriteiten voor een soepele beursgang. ziggo is idem dito zo’n supergulzig schurkenbedrijf, niet aan beginnen!! ik zal je besparen wat ik met ziggo heb meegemaakt, 1x en nooooit weer!

  25. zou tmobile nooit gehoord hebben dat onder zulke omstandigheden je zo snel en transparant mogelijk moet communiceren? En updates moet geven.
    N uzijn ze bezig met: hoe jaag ik mijn klanten de deur uit.
    Slecht, slecht, slecht!
    Ook maar de bonus inleveren zou ik zeggen.
    18.55 en nog steeds geen internet en geen idee hoe lang dit nog gaat duren.

  26. Ook in regio 4471 geen internet, in ieder geval al sinds na de middag.

    Modem paar keer gereset, groene lampjes branden maar geen internet.

  27. Ja hier in de kop van Noord-Holland sinds gisternacht geen internet meer. Online een hele slechte klantenservice je komt idd in een oneindige “loop” Online noemen we maar offline.nl
    DOE ER WAT AAN!!!!!

  28. Zoetermeer 2719 sinds 15:20 uur geen internet/telefonie, nu nog steeds niks (18:30)
    Diverse malen gebeld met klantenservice, kom dan in een oneindige ‘loop’ dus nadat je hoort ‘u wordt doorverbonden’ zit je weer in het menu waar je vandaan kwam
    Echt waardeloos dit!!! T-mobile, EVEN iets meer info verstrekken op je website voorkomt ZOVEEL onduidelijkheid en ellende bij klanten!! Er staat ‘1 uur uit de lucht’ …. Yeah right!!!!

  29. 079 (Zoetermeer) ligt er ook al geruime tijd uit. Modem aan en uit werkt niet (door de dag heen tot vijf min geleden geprobeerd). Lekker mobiel gebeld met Kservice. Slecht dat Online ons niet proactief informeert. IK STEL EEN NAAMSWIJZIGING VOOR: OFFLINE.NL

Reageren is niet meer mogelijk.