26 apr

Uitgelopen werkzaamheden ADSL Extra en ADSL Basis (opgelost)

Door uitgelopen werkzaamheden aan onze centrales kan het voorkomen dat uw ADSL Extra en ADSL Basis verbinding momenteel niet goed werkt. Hierdoor kan zijn uw internet en telefonie verbinding niet goed werkt. Soms kan het nodig zijn om het modem even van de stroom te halen om zo de verbinding te herstellen.

151 reacties op deze storing:

  1. Sinds vannacht 3uur ook geen internetverbinding in Nijmegen (6531). Modem synct wel en krijgt ook een IP.

  2. Ik heb nog steeds geen internet ik woon in de buurt van tiel/nijmegen ik heb nu vakantie dus zou wel graag internet hebben wanneer is het opgelost?

  3. Ik had wel een wat tragere verbinding afgelopen 2 dagen, maar sinds een uur of 2 valt mijn verbinding nu om de haverklap weg. Het lijkt bij mij dus steeds erger te worden.

      • Jawel, ik heb de adapter er een half uur uitgetrokken. Vervolgens ging het even goed en daarna was het weer om de 3 minuten weer ellende.
        Misschien dat de adapter moet worden vervangen?

      • Valt je modem ook continue uit, alle lampjes aan en uit? of alleen het dsl? heb je de modem dichtbij het ISRA punt staan(inkomende lijn)? Het kan zijn dat de snelheid in de centrale is verhoogd(DSLAM) waardoor de lijn het niet meer trekt.

  4. Ik heb verder nooit problemen met Online, ik zit al een jaar bij ze. Inmiddels is mijn connectie weer goed en kan ik weer lekker internetten.

    Online kan hier vrij weinig aan doen dat geloof ik en frustratie hoort erbij maar ik kan weinig slechts zeggen over de provider het is goedkoper dan de meeste providers en ik heb nog nooit zo’n stabiel internet gehad als op het moment.

    Dit soort dingen gebeuren bij elke provider wel eens!

    Groetjes.

  5. Altijd leuk, die stoere verhalen over het verhalen van geleden schade op de provider (Online). Ooit gehoord van overmacht? En heb je je contract met Online wel eens gelezen? Dat bestaat voor driekwart uit disclaimers. Nu weet je waarom…

  6. 2 dagen geleden kreeg ik mijn modem thuisgestuurd als nieuwe klant van online. Sindsdien van alles geprobeerd om hem aan te sluiten (10 keer een half uur gebeld naar online, maar telkens eruit gegooid net als jullie en zelfs een monteur laten langskomen voor +-90 euro. Echter heeft hij het ook niet voor elkaar gekregen (zou aan kpn bellijn kunnen liggen ofzo). Nu zie ik dat er een storing is wat zelfs de monteur niet heeft doorgegeven.

    Kortom echt belachelijk en ik weet nu nog steeds niet of het aan de storing ligt of aan iets anders, waarom ik geen internet heb.
    Zie ik vervolgens dat er in de melding meerdere schrijffouten zitten, wat niet echt professioneel overkomt naar alle klanten.

    Kan het zijn uw verbinding???? Soms kan het nodig zijn het modem???
    Ik ben benieuwd wat we kunnen verhalen op online/t-mobile.

  7. Nog steeds geen internet (36uur al niet) ,,,hoeveel mensen nog meer ??? Bel ook na de SBS tiplijn 020-8007777 en breng het onder de aandacht!

  8. Jammer om hier alle negatieve reacties te lezen t.o.v. de helpdesk van online.
    Ik als medewerker van de desbetreffende helpdesk snap jullie reacties wel, maar ik kan zeggen dat wij ons uit de naad hebben gewerkt. 7000 calls vanaf het moment dat de storing begon, tot sluitingstijd, met te weinig ingeplande medewerkers, want deze storing was absoluut niet voorzien, en was ook niet te voorzien, dus Online kon daar weinig aan doen.

    Echter, ben ik het absoluut met jullie eens dat er een boodschap op het bandje had gemoeten, met de melding dat er een landelijke storing was met het internet en telefonie. Dit had een hele hoop frustratie kunnen schelen.

    Jammer genoeg hebben wij als medewerkers hier de mogelijkheid hier niet voor, en Online heeft het inderdaad op hun website vermeld, en daar bleef het bij. Ook wij hadden het graag anders gezien.

  9. Al 24 uur geen internet I am very pist_offf ,,,de schade die ik oploop door hun ga ik zeker verhalen,,,hier zijn ze nog niet klaar mee,,dit is gvd toch niet normaal !!

  10. ook bij Groningen geen internet van ca. 11 tot 19 uur. na 27 minuten mobiel bellend in de wacht hangen bij klantenservice ineens verbinding weg! niemand gesproken. ben hele dag telefonisch niet bereikbaar geweest, kost me geld voor mijn bedrijfje! ze kunnen mij op zn minst 27 x 0,15 ct vergoeden, plus korting op de komende maandrekening. Schadepost is helaas groter. Ergste is nog dat ze erg summier zijn in berichtgeving, je weet niet waar je aan toe bent

  11. Al 24 uur geen internet in Oss.(0412)
    En online is onbereikbaar!!!
    Kan gelukkig op nabij netwerk maar het blijft behelpen.
    Hoelang gaat dit nog duren??????

  12. Zou fijn zijn als er een indicatie werd gegeven. En iid een bandje aan het begin met de reden. Online had een goede service en was duidelijk. Jammer maar helaas.

  13. vanmiddag in mijn winkel zonder internet gezetten. Erg waardeloos en jammer. geen mail, geen internet verkoop kunnen afhandelen, geen pakketten kunnen klaarmaken omdat het aanmelden niet gaat etc. Toch no hard feeling tov Online want dit is de eerste keer dat ik een storing mee maak en ben al zo’n 10 jaar abonnee. Als zakelijke gebruiker mag is zeker niet klagen want dan moet ik een zakelijk (veel duurder) abonnement nemen. We heel blij dat mijn PIN nog ouderwets via de telefoon (KPN) gaat.

Reageren is niet meer mogelijk.