30 nov

T-Mobile landelijke problemen

Sinds vanochtend ondervindt T-mobile een storing op haar netwerk waardoor er landelijke problemen zijn ontstaan. Hierdoor kunnen T-mobile gebruikers problemen ondervinden met hun internet verbinding. Het lijkt hier voornamelijk te gaan om klanten die gebruik maken van glasvezel verbinding via T-Mobile. Mobiel internet lijkt vooralsnog geen problemen te hebben.

Oorzaak van de problemen is vooralsnog niet bekend. De storing is nog niet bevestigd door de provider. Oplostijd is hierdoor ook onbekend.

Heb je nog steeds problemen door deze T-Mobile storing? Laat dan een reactie achter met plaats en soort problemen.

Update 30 november 2020, 13:20

De oorzaak van de storing is bekend. Het gaat om een storing in het DNS systeem van T-Mobile. Hierdoor kan niet de juiste server gevonden worden voor het adres waar je naartoe wilt surfen. Dit valt ook op te lossen door een andere DNS server in te stellen. Bekijk daarvoor ons artikel over de beste DNS gratis servers.

Update 30 november 2020, 14:22

T-Mobile beweert dat de storing is opgelost, al zien wij nog steeds veel signalen dat de storing helemaal niet geheel is opgelost. Mocht je nog steeds problemen hebben met de verbinding, herstart het modem door deze een minuut van de stroom te halen.

Update 30 november 2020, 15:40

T-Mobile heeft erkend dat de storing inderdaad niet was opgelost en heeft opnieuw een aantal handelingen uitgevoerd, om het probleem alsnog op te lossen. De provider geeft nu aan, dat de storing nu wel is opgelost.

4 reacties op deze storing:

  1. Om 8.45u deed het internet het gewoon en om 9.45u hield het er opeens mee op. Ik heb T-mobile al gebeld en kennelijk is er dus toch een landelijke storing. Ik zit in Voorschoten

Reageren is niet meer mogelijk.