21 dec

Inlogproblemen ABN AMRO

Vanochtend heeft ABN AMRO een storing ondervonden in haar systemen. Hierdoor hebben gebruikers problemen kunnen ervaren met het inloggen op internet bankieren en ook met overboekingen doen. Ook gebruik van iDeal kan foutmeldingen geven.

De bank heeft inmiddels gemeld dat de problemen zijn opgelost.

Update 12:22

Het lijkt erop dat de problemen niet geheel zijn opgelost. Sommige gebruikers melden nog steeds problemen met internet en mobiel bankieren.

4 reacties op deze storing:

  1. Inmiddels kun je er wèl in, maar wordt je afgeschrikt door storingsmeldingen die zeggen dat het (waarschijnlijk) niet kan.

  2. Het is geheel niet opgelost (dus niet: “niet geheel”).
    Je kunt er op geen enkele wijze in. Dit duurt nu maar voort….

Reageren is niet meer mogelijk.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.