17 okt

storing KPN e-mail (opgelost)

Het lijkt erop dat KPN een storing ondervindt op haar e-mail dienstverlening. Kunt u ook  niet mailen op dit moment? Laat hieronder een reactie achter.

Update  (17 oktober 2011, 14:00): de storing is bij KPN bekend, staat aangemeld sinds 13:36. Wanneer de storing is opgelost, is niet bekend.

Update  (17 oktober 2011, 17:20): de e-mail storing bij KPN is nog steeds gaande. KPN heeft nog geen update gegeven met extra informatie dan wel een mogelijke eindtijd van de storing.

Update  (17 oktober 2011, 19:50): het blijft stil rond KPN. Er is nog geen update/nieuws naar buiten gekomen.

Update  (17 oktober 2011, 21:20): nog steeds geen zicht op herstel. Tip: een alternatief voor versturen/ontvangen van uw e-mail, is webmail. Daarvoor kunt u hier terecht.

Update  (17 oktober 2011, 23:00): er lijkt nu beweging in te zitten. Steeds meer gebruikers melden, dat ze weer email kunnen verzenden en ontvangen.

Update  (18 oktober 2011, 09:00): KPN heeft de storing officieel sinds 22:00 gisteravond afgemeld. De storing werd veroorzaakt door een software probleem in de opslagserver. De software is per groep vervangen, waardoor niet iedereen tegelijkertijd weer beschikking had over zijn/haar e-mail.

Mocht u nog steeds problemen ondervinden met uw e-mail, probeer als eerst uw account opnieuw in te stellen in uw e-mail programma. Instructies hiervoor vindt u hier. Komt u er nog steeds niet uit? Dan kunt u contact opnemen met KPN via Twitter of uiteraard de reguliere kanalen.

2.618 reacties op deze storing:

  1. nog steeds geen email al 100 mails in de wachtrij ,helpdesk gebeld je krijgt nog eerder een dooie aan de lijn heb er genoeg van

  2. ik kan geen mail verzenden en ontvangen
    kpn meldt mailbox vol maar dit klopt niet
    Het is erg vervelend als je mail niet werkt

  3. Vandaag 19 oktober 2011 doet de email het weer niet. Heel vervelend en dat al voor de tweede keer!!! In enkele dagen

  4. en ons korting geven ho maar. Ze kunnen er n.l. niets aan doen. Kijk maar in de voorwaarden. Schandalig, zo ga je niet met je klanten om. Blackberry deed nog iets leuks voor zijn klanten en kpn,,,,,,? Nee KPN antwoord niet eens meer. Ze hopen dat alles is verholpen en doen hun uiterste best dat het niet weer gebeurt.
    KPN gedraag je eens menselijk!!!!!

  5. Storing oké, kan overal een keer voorkomen. Nu de storing is opgelost en ik mijn mail wil openen word ik gevraagd naar een wachtwoord; en die kan ik nergens meer vinden. Wel van mij webmail met maar 30 mb inhoud, maar niet van mijn andere kpn-account. En ik heb geen enkele zin om 4 keer doorverbonden te worden en meer dan 30 minuten aan de lijn te hangen a € 0,10 per minuut.
    Kortom doffe ellende met dit bedrijf!!! Ik weet wel waar de K voor staat.

  6. Gisteravond laat weer mail kunnen ontvangen, vandaag doet de mail het weer niet!! hij opent zelfs niet meer, woon in leiden. moet KPN niet zeggen gisteravond dat de mail het weer doet, niet dus!!

  7. Hehe, eindelijk we kunnen weer aan de slag, nu maar uitzoeken waar we de rekening naar toe kunnen sturen!

  8. Mopperen mag maar als het opgelost is, moet je dat ook melden. Nog een keer de helpdesk gebeld en na 30 minuten met medewerkster Jacqueline gesproken. Zij kwam er door gericht vragen stellen achter dat mijn e-mail adres niet meer aan mijn hoofdaccount gekoppeld was en heeft dat hersteld. Nu kan ik niet alleen berichten verzenden, maar ook ontvangen.

    Moraal van dit verhaal. KPN zaait veel verwarring door het niet tijdig en correct melden van een storing. Daardoor gaan klanten van alles uithalen met hun instellingen met alle gevolgen van dien. Jacqueline bedankt!

  9. Toch moet ik eerlijk zeggen dat een onderzoek doen wel eens iets kan betekenen.
    Ik heb Microsoft Outlook 2007 weer opgestart en ging meteen naar Extra/Accountinstellingen/ dubbelklikte op het emailadres en dan komt er een ander kadertje waar je naam staat en alle gegevens, dan zag ik ook nog MEER INSTELLINGEN staan.(er vanuit gaande dat alles al goed ingevuld stond)
    Daar kom je in het eerste deel algemeen, daar zag ik al mijn emailadres staan in de bovenste kolom en verder niks ingevuld staan, maar dan in het Server voor uitgaande mail gekomen zijnde, daar heb ik de bovenste en de onderste plaatsen aangevinkt.
    Dat gedaan hebbende en op ok gedrukt en alles afgesloten toen was alles weer in orde, voor zover mijn verhaal en ik zit bij Hetnet.nl en het werkt nu weer prima.
    Hopelijk kan men er iets mee doen.
    Dus niet alles kan men op de schouder van KPN leggen dacht ik zo, haha.

  10. Bij mij komt een melding van storing op verbinding maken. Maar, m’n webmail werkt wel. Dus mocht u belangrijke mail verwachten….
    Verder knudde inderdaad!

  11. Zit op belangrijke mail te wachten. Kunnen ze het gvd. nog niet eens opgelost krijgen in 2 dagen. Wat een klote zooi

Reageren is niet meer mogelijk.