23 mei

ABN AMRO bankieren storing

begintijd rond 09:00

eindtijd onbekend

In de loop van de ochtend is er een storing ontstaan bij ABN AMRO. Hierdoor kunnen klanten geen gebruik maken van zowel mobiel bankieren via de app als internet bankieren via laptop/desktop.

De bank heeft de storing inmiddels bevestigd en werkt hard aan een oplossing. Oplostijd is nog onbekend.

Update 23 mei 2022, 15:58

De storing bij de ABN AMRO bank is nog steeds gaande. De bank heeft nog steeds geen duidelijk antwoord omtrent de oorzaak van de grootschalige storing. Ook is er nog geen exacte oplostijd afgegeven.

Update 23 mei 2022, 19:52

De bank meldt dat er nog steeds wordt gewerkt aan het oplossen van de storing. Wederom laat ABN AMRO nog weinig los over de oorzaak van de storing en betreffende oplostijd.

Update 23 mei 2022, 21:44

ABN AMRO meldt inmiddels dat er voortgang geboekt is met herstellen van de storing. De inlogproblemen zouden zijn verholpen. Echter het overboeken van geld ondervindt nog steeds grote problemen. De bank werkt nog onverminderd door, om de storing snel op te lossen.

Nu de storing zo lang al voortduurt, bestaat er een mogelijkheid dat overboekingen na oplossen van de storing met enige vertraging zullen worden verwerkt wegens het opgebouwde volume wat nog verwerkt moet worden. Hou daar als klant rekening mee.

Update 24 mei 2022, 13:44

ABN AMRO meldt dat het betalingsverkeer geheel normaal verloopt en alle overboekingen zonder vertraging worden verwerkt. Er kunnen bij sommige klanten nog wel wat inlogproblemen voorkomen, al is dat bij een kleinere groep vergeleken met gisteren van toepassing.

Update 24 mei 2022, 21:00

De storing lijkt te zijn opgelost.

10 reacties op deze storing:

  1. Ik ben op vakantie in Duitsland net de tijd van loon erg leuk dit weer ABN Amro zo veelste keer ik ben nu 30jaar bij jullie en heb het tellose mee gemaakt denk wel 150 keer wat ik weet in alle jaren jullie zijn een goede bank me moeder heeft er nog 26 jaar gewerkt maar het gaat er om zijn echt mensen afhankelijk van hun inkomen hebben gezinnen en betalingen vinden jullie het zelf niet wat erg lang duren mischien eens betere servers kopen huren betrouwbare servers ik zie andere banken ook niet zo moeite mee hebben me peetvader heeft hoge baan bij ing die hebben nooit last kijk zelf maar naar goede oplossing hè julie hebben geld zat echt heel wat miljarden zo zijn het geen biljoenen dus zorg aub voor snel en goede oplossingen jullie raken zo veel mensen kwijt omdat andere banken dat niet hebben en mensen moeten hun levensmiddel kunnen kopen hebben kids gezinnen hoop dat jullie eindelijk gaan na denken zo kan het niet langer altijd maar storingen

  2. Wel toevallig ABN bijna heel Nederland beurt vandaag vakantie geld en jullie als enige bank hebben weer storing..rente of verduistering

  3. Als mijn vakantiegeld en maandgeld binnen moet komen. Heb ze storing dan rustig afwachten. Ik hoop wel dat spoedig is opgelost.

  4. nu 21.30 en nog steeds is het niet mogelijk om in te loggen ,en betalingen te doen.Is al vanaf vanmorgen vroeg ,echt zo onhandig

  5. nog steeds geen internet bankieren al zeker 20x geprobeerd maar krijg steeds een onbekende fout echt balen

  6. De chat werkt ook niet als je vraagt wat er aan de hand is krijg je geen antwoord. Vraag waarom wordt het niet op de site
    vermeld.
    Ondertussen gaan de bankkosten steeds verder omhoog.

  7. Schandalig, de bankkosten worden steeds verhoogd en je krijgt steeds minder service, kan er tot nu toe nog steeds niet in

  8. Volgens de site van ABN AMRO is er geen storing, niets werkt, maaaaar er is geen storing . . . vreemd.

Reageren is niet meer mogelijk.