10 dec

[Open] Storing Televisie van XS4ALL – Ophalen van de gids en het terugkijken van opnames

Als gevolg van een storing kunt u momenteel problemen ondervinden met het ophalen van de gids en het inplannen en het terugkijken van opnames. Dit geldt voor zowel Televisie van XS4ALL als de XS4ALL Televisie-app. Ook Begin Gemist is hiermee verstoord.

Het betreft hierbij: Televisie van XS4ALL.

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Wij adviseren u pas de TV-Ontvanger te herstarten nadat de storing is afgemeld.
Onze excuses voor het ongemak.

08 dec

[Opgelost] Storing Aanmaken e-mail aliassen niet mogelijk – Email van XS4ALL

Als gevolg van een storing is het mogelijk dat u momenteel geen e-mail aliassen kunt aanmaken in de mijn xs4all omgeving. Deze zal zich dan wel tonen in deze omgeving, maar niet daadwerkelijk aangemaakt worden en zal kort daarna ook weer verdwijnen.

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

07 dec

[Open] Storing Soest – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in Soest momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Als u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft: Internet van XS4ALL

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

02 dec

[Resolved] [Global] Customer Portal and Leaseweb API might be unavailable

Time: December 2, 2020 09:09 UTC

[Resolved: December 2, 2020 10:50 CET]

We have identified the cause and fixed the issue. We apologize for any inconvenience this might have caused.

At the moment you might experience difficulties reaching the Customer Portal and/or using our APIs. Our supplier is experiencing an outage which affects some of our systems. We expect the Customer Portal and APIs being functional again shortly.

Our engineers are investigating the cause of the issue. Please be assured that we will do our best to keep the impact as minimal as possible.

02 dec

[Open] Storing Breda – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in Breda momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Als u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft: Internet van XS4ALL

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

30 nov

Hostnet netwerk storing door DDoS aanval

In de loop van de dag is Hostnet getroffen door een netwerk storing. Deze storing wordt veroorzaakt door een DDoS aanval op het netwerk van de hosting provider. Klanten van Hostnet kunnen problemen ervaren hun server, VPS of andere diensten geleverd.

Update 30 november 2020, 19:00

Hostnet heeft maatregelen genomen om de DDoS aanval af te slaan. Dit moet op korte termijn de dienstverlening weer herstellen.

Lees meer
30 nov

Tweak storing door DDoS aanval

In de loop van de middag is provider Tweak getroffen door een storing met als oorzaak een grootschalig DDoS aanval. De provider is op meerdere netwerkcomponenten en verbindingen geraakt, waardoor het gehele netwerk problemen ondervindt.

Tweak gebruikers kunnen door deze DDoS aanval beperkt tot geen gebruik maken van hun (internet)verbinding. Het gaat hier om een landelijke storing. Oplostijd nog onbekend.

Update

De storing is inmiddels opgelost.

30 nov

T-Mobile landelijke problemen

Sinds vanochtend ondervindt T-mobile een storing op haar netwerk waardoor er landelijke problemen zijn ontstaan. Hierdoor kunnen T-mobile gebruikers problemen ondervinden met hun internet verbinding. Het lijkt hier voornamelijk te gaan om klanten die gebruik maken van glasvezel verbinding via T-Mobile. Mobiel internet lijkt vooralsnog geen problemen te hebben.

Oorzaak van de problemen is vooralsnog niet bekend. De storing is nog niet bevestigd door de provider. Oplostijd is hierdoor ook onbekend.

Heb je nog steeds problemen door deze T-Mobile storing? Laat dan een reactie achter met plaats en soort problemen.

Update 30 november 2020, 13:20

De oorzaak van de storing is bekend. Het gaat om een storing in het DNS systeem van T-Mobile. Hierdoor kan niet de juiste server gevonden worden voor het adres waar je naartoe wilt surfen. Dit valt ook op te lossen door een andere DNS server in te stellen. Bekijk daarvoor ons artikel over de beste DNS gratis servers.

Lees meer
storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.