09 sep

[open] Storing Culemborg-Centrum – Internet van XS4ALL

gemeld door Jasper op 9-09-2015, 08:56
begintijd: 08:45, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Culemborg-Centrum momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak

25 feb

[open] Storing Culemborg – Internet

gemeld door sietske op 25-02-2015, 15:35
begintijd: 25-02-2015 15:10 , duur: onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Culemborg momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

28 dec

[open] Storing Culemborg – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Chris op 28-12-2014, 12:44
begintijd: 12:28, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Culemborg momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

02 nov

[open] Storing Culemborg – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Chris op 2-11-2014, 08:25
begintijd: 07:48, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Culemborg momenteel geen verbinding
maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo
snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te
zetten om weer verbinding te kunnen maken.
Onze excuses voor het ongemak.

27 okt

KPN internet en telefonie storing Culemborg-Centrum

Als gevolg van een storing kon je mogelijk in Culemborg-Centrum geen of slecht gebruik maken van het internet. Indien je telefonie of Interactieve TV van ons afneemt dan konden deze diensten ook verstoord zijn geweest. Mogelijk dien je de KPN Experia Box uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken. Onze excuses voor dit ongemak. De storing hebben wij inmiddels verholpen.

Starttijd: 27-10-2014 09:25 Eindtijd: 27-10-2014 13:00

24 okt

KPN internet en telefonie storing Culemborg-Centrum

Als gevolg van een storing kun je mogelijk in Culemborg-Centrum geen of slecht gebruik maken van het internet. Indien je telefonie of Interactieve TV van ons afneemt dan kunnen deze diensten ook verstoord zijn. Mogelijk dien je na de storing de KPN Experia Box uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

Verwacht eindtijdstip:
Onbekend

04 aug

[opgelost] Storing Culemborg-Centrum – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Tim op 4-08-2014, 16:45
begintijd: 04-08-2014 14:00, duur: 04-08-2014 17:45

Als gevolg van een storing kunt u in Culemborg-Centrum momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.