25 mei

[ opgelost ] Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN storing omgeving ‘s-Gravenpolder

Als gevolg van een storing kunnen klanten met een Internet van XS4ALL,
Business DSL en ADSL van KPN verbinding in ‘s-Gravenpolder en omgeving
momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
ADSL/BDSL verbinding.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

24 mei

Onderhoudswerkzaamheden KPN DSL netwerk

Van maandag 23 mei tot en met vrijdag 17 juni voert KPN op werkdagen
tussen 04.00 en 07.00 uur onderhoudswerkzaamheden uit op het DSL
netwerk. Tijdens dit onderhoud kan er een verminderde beschikbaarheid
zijn van uw internet en Bellen van XS4ALL verbinding.

U wordt aangeraden om tijdens dit onderhoud uw mobiele telefoon bij
de hand te houden, dit omdat het mogelijk is dat u niet kunt
uitbellen of gebeld kunt worden. Dit houdt in dat u in spoedgevallen
het alarmnummer 112 niet kunt bellen via uw vaste telefoontoestel.

Als u naar aanleiding van bovenstaande werkzaamheden problemen
ondervindt met uw verbinding, dan adviseren wij u eerst uw
modem/router uit en aan te zetten. Mocht dit niet tot een oplossing
leiden, dan adviseren wij u om telefonisch contact op te nemen met
onze helpdesk. Dit kan 7 dagen per week van 08:00 uur tot 23:00 uur
op telefoonnummer: 020-3987666.

Onze excuses voor het eventuele ongemak.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.