07 jul

[open] Storing Leeuwarden – Internet van XS4ALL

gemeld door Rudie op 7-07-2015, 09:31
begintijd: 08:30, duur:

Als gevolg van een storing kunt u in Leeuwarden momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

07 dec

[open] Storing Leeuwarden – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Philip op 7-12-2014, 08:16
begintijd: Leeuwarden , duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Leeuwarden momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

05 dec

[open] Storing Leeuwarden – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door irvin op 5-12-2014, 12:35
begintijd: 12:20, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Leeuwarden momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

11 okt

[open] Storing Leeuwarden – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Hamza op 11-10-2014, 14:15
begindatum: 11-10-2014
begintijd: 11-10-2014 14:02 uur, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Leeuwarden momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten
verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

01 sep

[open] Onderhoud meerdere locaties – Digitenne

gemeld door Chester op 1-09-2014, 10:11
begindatum: 02-09-2014
begintijd: 01:00, duur: 05:00

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in meerdere locaties
een onderbreking ervaren met Digitenne.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

De werkzaamheden vinden plaats in de onderstaande regio’s:

Alkmaar
Almere Carlton
Alphen a/d Rijn
Amersfoort
Amsterdam
Apeldoorn
Arnhem
Breda
Delft
Den Bosch
Den Burg
Den Haag
Deventer
Doetinchem
Eindhoven
Enkhuizen
Enschede
Goes
Gorinchem
Gouda
Groningen
Haarlem
Heerlen
Helmond
Hengelo
Hilversum
Hoorn
IJsselstein
Krimpen a/d IJssel
Leeuwarden
Lelystad
Loon op Zand
Maarssen
Maastricht
Nijmegen
Oegstgeest
Oss
Roermond
Roosendaal
Rotterdam
Sittard
Sliedrecht
Smilde
Utrecht
Veenendaal
Venlo
Vlaardingen
Wormer
Zoetermeer
Zwolle

01 mei

[opgelost] Storing Leeuwarden – Internet van XS4ALL / Business DSL

gemeld door Philip op 1-05-2014, 15:58
begintijd: 01-05-2014 15:07, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Leeuwarden momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten
verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.