18 mei

[open] Storing Schoorl – Internet van XS4ALL

gemeld door Jasper op 18-05-2016, 10:21
begintijd: 09:43, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Schoorl momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

07 aug

[open] Storing Schoorl – Internet van XS4ALL

gemeld door Wladimir op 7-08-2015, 16:51
begintijd: 16.36, duur: onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Schoorl momenteel geen verbinding
maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

05 mrt

[open] Storing – Schoorl – Internet van XS4ALL

gemeld door Bruno op 5-03-2015, 20:30
begintijd: 19:59 05-03-2015 , duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Schoorl momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

27 jan

[open] Storing Schoorl – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Roland op 27-01-2014, 13:14
begintijd: 27-01-2014 11:00, duur: onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Schoorl momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.