17 feb

Slecht signaal kabeltelevisie in postcodegebied 3261 – 3299

Slecht signaal kabeltelevisie in postcodegebied 3261 – 3299 Woensdag 17 februari 2010 – 14:50 Sinds 2 uur vanmiddag is er een probleem met de doorgifte van het kabeltelevisie signaal in onder andere Oud Beierland, Nieuw Beijerland, Strijen en ’s Gravendeel. Het probleem komt niet voor bij UPC Digitale Televisie. UPC stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk weer goed signaal te leveren. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer goed signaal kunt ontvangen, melden wij dat op deze site. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. – – -, Slecht signaal kabeltelevisie in postcodegebied 3261 – 3299

17 feb

Nep e-mail met verzoek mailbox te legen via webmail, E-mail in omloop met verzoek gegevens te bevestigen

Nep e-mail met verzoek mailbox te legen via webmail Er is momenteel een e-mailbericht in omloop waarin gebruikers het advies krijgen om berichten te verwijderen in webmail. De reden die wordt genoemd is dat de mailbox vol zou zijn. In de e-mail staat een link naar een website die sprekend lijkt op de inlogpagina voor webmail. Wanneer u een dergelijke e-mail ontvangt, kunt u deze in webmail markeren als spam. Op deze manier komt er na enkele klachten automatisch een blokkade op de afzender en helpt u actief mee in de bestrijding van dit soort e-mailberichten. Mocht u toch hebben ingelogd, kijk dan of u uw wachtwoord nog kunt aanpassen. Wanneer het wachtwoord inmiddels door derden is aangepast, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met onze helpdesk. Onze medewerkers passen dan uw wachtwoord aan. – – – E-mail in omloop met verzoek gegevens te bevestigen Regelmatig zijn er e-mails in omloop waarin u wordt gevraagd om uw gebruikersnaam en wachtwoord van uw e-mail te bevestigen. Deze e-mails zijn onder andere afkomstig van [email protected], [email protected], webmail@…, Chello Email Upgrade …@att.net,of een @CHELLO.NL-adres. Deze e-mails zijn niet afkomstig van UPC en wij adviseren u om deze e-mails te negeren. UPC zal nooit via een e-mailbericht om gebruikersgegevens zoals een gebruikersnaam of wachtwoord vragen. Wanneer u een dergelijke e-mail ontvangt, kunt u deze in webmail markeren als spam. Op deze manier komt er na enkele klachten automatisch een blokkade op de afzender en helpt u actief mee in de bestrijding van dit soort e-mailberichten. Mocht u toch hebben gereageerd, kijk dan of u uw wachtwoord nog kunt aanpassen. Wanneer het wachtwoord inmiddels door derden is aangepast, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met onze helpdesk. Onze medewerkers passen dan uw wachtwoord aan. – – -, Nep e-mail met verzoek mailbox te legen via webmail, E-mail in omloop met verzoek gegevens te bevestigen

10 feb

Storing in postcodegebied 3331 – 3336 opgelost.

Storing in postcodegebied 3331 – 3336 opgelost. Woensdag 10 februari 2010 – 17:20 Sinds 16 uur vanmiddag is de storing van alle procucten in Zwjndrecht opgelost. Mocht u in deze regio wonen en toch nog storing ervaren, dan kunt u contact opnemen met UPC Klantenservice op telefoonnummer 0900 15 80 (€0,10 per minuut) om uw melding door te geven. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. – – -, Storing in postcodegebied 3331 – 3336 opgelost.

10 feb

Uitval alle producten in postcodegebied 3331 – 3336

Uitval alle producten in postcodegebied 3331 – 3336 Woensdag 10 februari 2010 – 12:20 Sinds 12 uur vanmiddag is er een storing op alle producten van UPC in delen van Zwijndrecht. UPC stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk weer signaal te leveren. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer signaal kunt ontvangen, melden wij dat op deze site. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. – – -, Uitval alle producten in postcodegebied 3331 – 3336

07 feb

Storing UPC Telefonie opgelost

Storing UPC Telefonie opgelost Zondag 7 februari 2010 – 13:40 De storing van UPC Telefonie is inmiddels opgelost. Mocht u nog steeds problemen ondervinden, dan kunt u contact opnemen met de technische helpdesk van UPC via telefoonnummer 0900-1580 (€ 0,10 per minuut). Onze excuses voor het ongemak – – -, Storing UPC Telefonie opgelost

03 feb

Problemen telefonie opgelost

Problemen telefonie opgelost Woensdag 3 februari 2010 16:45 De problemen met UPC Telefonie zijn opgelost. Mocht u toch nog storing ervaren, dan kunt u contact opnemen met UPC Klantenservice op telefoonnummer 0900 15 80 (€0,10 per minuut) om uw melding door te geven. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. – – -, Problemen telefonie opgelost

03 feb

Problemen telefonie

Problemen telefonie Woensdag 3 februari 2010 Op dit moment is er een probleem met UPC Telefonie. Het is mogelijk dat u daarom geen kiestoon heeft en dat u niet gebeld kunt worden. Het probleem is bij ons bekend en er wordt gewerkt aan een oplossing. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer kunt bellen en gebeld worden, melden wij dat op deze site. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. – – -, Problemen telefonie

28 jan

Uitval radio zenders

Uitval radio zenders Door uitval van het aan UPC geleverde satelliet signaal zijn een aantal radiozenders momenteel niet beschikbaar. Analoog: Sky Radio, Veronica, SlamFM, Qmusic, Arrow jazz, 100%NL, BNR. Digitaal: Sky Radio – – -, Uitval radio zenders

25 jan

UItval alle producten in postcodegebied 8253.

UItval alle producten in postcodegebied 8253. 25-10-2010 Vanwege een storing is er een uitval op alle producten van UPC. UPC stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk weer signaal te leveren. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer signaal kunt ontvangen, melden wij dat op deze site. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. – – -, UItval alle producten in postcodegebied 8253.

25 jan

Storing in postcodegebied 8253 verholpen.

Storing in postcodegebied 8253 verholpen. 25-10-2009 Sinds 11.30 ontvangen abonnees in postcodegebied 8253 weer radio- en/of televisiesignaal. Mocht u in deze regio wonen en toch nog storing ervaren, dan kunt u contact opnemen met UPC Klantenservice op telefoonnummer 0900 15 80 (€0,10 per minuut) om uw melding door te geven. – – -, Storing in postcodegebied 8253 verholpen.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.