21 jan

BBned ADSL werkzaamheden Den Haag

Centrale Marnix

In de vroege ochtend van vrijdag 21 januari heeft u mogelijk hinder ondervonden van werkzaamheden in de centrale Den Haag-Marnix. Tussen 00:15 en 01:41 uur is uw verbinding mogelijk niet of beperkt beschikbaar geweest. Onze excuses voor het ongemak.

19 jan

BBned ADSL storing Tilburg

Centrale Tilburg – De Reit

Op 19 januari Was een ADSL storing gaande in Tilburg – De Reit waardoor u tussen 13.54 en middernacht geen of beperkt gebruik kon maken van uw ADSL verbinding. Mocht u nu nog steeds geen verbinding hebben; herstart dan uw computer, uw modem/router en eventuele andere netwerk apparaten (servers, routers, switches, wireless apparatuur)

11 jan

BBned ADSL storing

Waalwijk-Centrum

Tussen 10 januari, 22:42 uur en 11 januari 00:25 uur heeft u mogelijk geen of beperkt gebruik kunnen maken van uw ADSL verbinding vanwege een storing in de centrale Waalwijk-Centrum. Onze excuses voor het ongemak.

04 jan

Werkzaamheden telefonienetwerk van Optibel

(in de nacht van 11-12 januari 2011)

In de nacht van 11 op 12 januari 2011 zijn er werkzaamheden geweest in het telefonienetwerk van Optibel.

Mocht u na de werkzaamheden problemen met uw telefonie ervaren, doe het volgende:

– neem de hoorn van de haak
– toets: * * * * (u krijgt een stem te horen)
– toets: 7 3 7 3 8 #
– toets: 1 (op te bevestigen)

Wacht hierna een tiental minuten.

Kunt u dan nog niet bellen? Haal de stroom van uw modem/router, wacht even en herhaal bovenstaande stappen.

Onze excuses voor de eventuele overlast.

04 jan

BBned DSL werkzaamheden (06/01/2011)

In de nacht van 11 op 12 januari 2011 vinden er werkzaamheden plaats in het telefonienetwerk van Optibel.
Tijdens deze werkzaamheden kunt u geen instellingen voor uw telefonie wijzigen en uw belgegevens inzien.

Indien u na deze werkzaamheden problemen met de telefonie heeft, dan kunt u het beste de Optibel adapter resetten door met de telefoon de volgende code in te typen: **** 73738#. Hierna hoort u een stem waarna u de 1 intoetst. Wacht hierna een vijftal minuten.

Onze excuses voor eventuele overlast die hierdoor mocht ontstaan.