19 sep

[open] Storing -Televisie van XS4ALL – Opnames via Interactieve tv

gemeld door Monika op 4-09-2012, 08:42
begindatum: 03-09-2012
begintijd: 03-09-2012 22:00 , duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunnen klanten problemen ervaren met
geplande opnames via Televisie van XS4ALL, deze worden mogelijk niet
opgenomen.

Bij het afspelen van opnames, Uitzending Gemist en Videotheek kan er een zwart beeld optreden.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

19 sep

[open] Storing – Bellen van XS4ALL – Contactnummer overheid

gemeld door Jaap op 31-07-2012, 17:16
begintijd: 31-07-2012 17:00, duur: onbekend

Sinds 2 juli heeft Postbus51 een nieuw contact nummer (1400), dit nummer
blijkt niet bereikbaar vanaf het platform Bellen van XS4ALL. Dit is
tijdelijk op te lossen door te bellen met 140014 (eventueel met *#
ervoor).
U kunt 1400 tevens via het alternatieve nummer 077-4656767 bereiken.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing. Onze
excuses voor het ongemak.

19 sep

[opgelost] Storing Nieuw Amsterdam – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Rick op 18-09-2012, 08:02
begintijd: 18-09-2012 07:44, duur: 18-09-2012 11:44

Als gevolg van een storing kunnen klanten in Nieuw Amsterdam momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten
verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

19 sep

[opgelost] Storing ‘s-Gravenhage – Internet van XS4ALL

gemeld door Onno op 17-09-2012, 16:00
begintijd: 15:51 , duur: 18:15

Als gevolg van een storing kunnen klanten in ‘s-Gravenhage momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten
verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

19 sep

[open] Onderhoud Diverse Regio’s – Internet

gemeld door Roland op 18-09-2012, 17:55
begindatum: 18-09-2012
begintijd: 18-09-2012 21:00, duur: 19-09-2012 06:45

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in onderstaande
regio’s een korte onderbreking ervaren in uw internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten door dit onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u het
modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

Alkmaar Centrum
Groningen
Heerhugowaard

19 sep

[open] Onderhoud – Digitenne Amersfoort

gemeld door Roland op 18-09-2012, 17:58
begindatum: 19-09-2012
begintijd: 19-09-2012 01:00, duur: 19-09-2012 06:00

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in Amersfoort een
onderbreking ervaren met Digitenne.

Het betreft hierbij: Digitenne Televisie.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

19 sep

[open] Onderbreking email en website

gemeld door Jan-Pieter Cornet op 18-09-2012, 15:25
begindatum: 27-09-2012
begintijd: 0:00, duur: 2 uur

In de nacht van woensdag 26 en donderdag 27 september zal er onderhoud
zijn aan de fileservers voor de opslag van email, unix webhosting, en
user homepages. Tussen 0:00 en 2:00 zal het gedurende enkele minuten
niet mogelijk zijn om email op te halen. De shared unix websites en
user homepages zijn enkele malen voor korte tijd onbereikbaar.

19 sep

[open] One Time Password Tokens

gemeld door Kai Storbeck op 18-09-2012, 15:32
begintijd: 12:00, duur: 20 minuten

Roundcube gebruikers die een OTP token gebruiken zullen na 2 oktober
a.s. (12:00 ’s middags) opnieuw een OTP token moeten registreren om
gebruik te kunnen blijven maken van deze manier van inloggen.

Alle bestaande OTP registraties komen op dat moment te vervallen.