16 sep

[open] Storing Dalfsen – Internet van XS4ALL

gemeld door Twan op 16-09-2016, 12:10
begintijd: 12:10, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Dalfsen momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

25 jun

[open] Onderhoud Dalfsen en Ommen – Internet

gemeld door Bart op 25-06-2015, 12:18
begindatum: 26-06-2015
begintijd: 00:00, duur: tot 06:45

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in Dalfsen en Ommen
een korte onderbreking ervaren in uw internetverbinding. Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten door dit
onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te
zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

01 mei

[open] Onderhoud Zwolle en Dalfsen- Internet

gemeld door Bruno op 1-05-2015, 17:27
begindatum: 02-05-2015
begintijd: 02-05-2015 00:00, duur: 6:45 tot 06:45 op 02-05-2015

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in Zwolle en Dalfsen
een korte onderbreking ervaren in uw internetverbinding. Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten door dit onderhoud verstoord zijn. Mogelijk
dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen
maken.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

18 dec

[open] Storing Dalfsen – Internet van XS4ALL

gemeld door Jasper op 18-12-2014, 14:13
begintijd: 13:35, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Dalfsen momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.