16 okt

KPN landelijke internet problemen

begintijd rond 10:00

eindtijd onbekend

Sinds vanochtend lijkt KPN op landelijke niveau problemen te hebben op haar netwerk. Hierdoor zijn gebruikers op het netwerk van KPN getroffen en lijken er verstoringen op diensten over het hele land.

De provider heeft nog geen bevestiging gegeven van een landelijke storing en er is dan ook nog geen oplostijd bekend.

Update 16 oktober 2020, 13:33

Lees meer
15 okt

[Opgelost] Storing Verstoring Email servers – Email van XS4ALL

Als gevolg van een storing is het mogelijk dat u momenteel vertraagt verbinding kunt maken met onze mailserver (smtp.xs4all.nl, imap.xs4all.nl en pop.xs4all.nl) of dat u problemen ervaart met het versturen van mail op Webmail (https://webmail.xs4all.nl). Mocht u door uw E-Mail programma gevraagd worden opnieuw het wachtwoord in te voeren adviseren we u hiermee te wachten. Dit probleem lost zich vaak vanzelf op.

De betreffende mail in de webmail omgeving wordt wel verstuurd, alleen krijgt u hiervoor wel al een foutmelding te zien. Mocht u twijfelen of dit doorgekomen is dan adviseren wij u deze email nogmaals te sturen nadat dit opgelost is.

Dit kan bij E-mail programma's (Outlook, Thunderbird, Mac mail) voor foutmeldingen veroorzaken dat de mail niet verstuurd kan worden. Daarvoor geld ook het advies dit na deze storing opnieuw te proberen.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

09 okt

[Opgelost] Storing Amsterdam – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in Amsterdam momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak

08 okt

[Opgelost] Storing Middelstum – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in Middelstum momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak

08 okt

[Opgelost] Storing Omgeving Breda – Internet en Televisie van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in omgeving Breda momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet en Televisie van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

08 okt

[Opgelost] Storing Den Haag – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in Den Haag momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

06 okt

[Opgelost] Storing Almere Buiten – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in Almere Buiten momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.