02 aug

[opgelost] Storing Oss, Oijen, Heesch, Nistelrode, Maren en Lith – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Jaap op 2-08-2014, 15:42
begintijd: 15:00, duur: onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Oss, Oijen, Heesch, Nistelrode,
Maren en Lith momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden
met de internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons
afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

23 aug

[open] Storing Oss, Berghem, Heesch, Lith, Maren en Nistelrode – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Bruno op 23-08-2013, 22:18
begintijd: 23-08-2013 21:04, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Oss, Berghem, Heesch, Lith, Maren, Nistelrode momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

23 aug

[opgelost] Storing Oss, Berghem, Heesch, Lith, Maren en Nistelrode – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Bruno op 23-08-2013, 22:18
begintijd: 23-08-2013 21:04, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Oss, Berghem, Heesch, Lith, Maren, Nistelrode momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.