30 nov

[open] Onderhoud meerdere regio’s – Internet van XS4ALL

gemeld door Joris op 30-11-2016, 16:56
begindatum: 01-12-2016
begintijd: 0:00, duur: tot 07:00

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u tijdens het onderhoud
een korte onderbreking ervaren in uw internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt kunnen ook deze
diensten door dit onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u het
modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

– Amsterdam-Centrum
– Amsterdam-schellingwoude
– Arnhem
– Axel
– Boskoop
– Delft
– Harkema
– Koudum
– Nieuw-Vennep
– Oostvoorne
– Ravenstein
– Roermond
– Sas van Gent
– Waalwijk

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk
af te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

03 nov

KPN onderhoud oa Amsterdam, Alkmaar, Haarlem, Westmaas

gemeld door Twan op 1-11-2016, 08:08
begindatum: 04-11-2016
begintijd: 00:15, duur: 07:00

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u een korte onderbreking
ervaren met uw internetverbinding in de volgende regio’s:

Het onderhoud

– Alblasserdam
– Alkmaar
– Amsterdam
– Bennebroek
– Egmond-Binnen
– Franeker
– Haarlem
– IJsselstein
– Klaaswaal
– Nieuw-Beijerland
– Oostvoorne, Rockanje
– Piershil
– Spaarndam
– Veendam
– Westmaas
– Zuid Beijerland

Indien u ook televisie of bellen van ons afneemt kunnen ook deze
diensten tijdens het onderhoud worden onderbroken. Wij stellen
alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af te
ronden. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer
verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor dit ongemak.

05 okt

[open] Onderhoud Oostvoorne en Europoort -Dintelhaven – Internet

gemeld door irvin op 5-10-2014, 08:22
begindatum: 07-10-2014
begintijd: 00:00, duur: 7 uur

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in Oostvoorne en
Europoort -Dintelhaven een
korte onderbreking ervaren in uw internetverbinding. Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten door dit
onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te
zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk
af
te ronden.
Onze excuses voor dit ongemak.