22 jul

UItval alle producten in postcodegebieden 3351-3372, 4126-4145 en 4231-4247.

UItval alle producten in postcodegebieden 3351-3372, 4126-4145 en 4231-4247. 22-07-2009, 11:30 Vanwege een kabelbreuk is er een uitval van alle producten van UPC. UPC stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk weer signaal te leveren. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer signaal kunt ontvangen, melden wij dat op deze site. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. UPC Nederland – – -, UItval alle producten in postcodegebieden 3351-3372, 4126-4145 en 4231-4247.

22 jul

UItval alle producten in postcodegebied 3351-3372 en 4126-4145.

UItval alle producten in postcodegebied 3351-3372 en 4126-4145. 22-07-2009, 11:30 Vanwege storing is er een uitval op alle producten van UPC. UPC stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk weer signaal te leveren. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer signaal kunt ontvangen, melden wij dat op deze site. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. UPC Nederland – – -, UItval alle producten in postcodegebied 3351-3372 en 4126-4145.

21 jul

Storing internet regio Gelderland-Zuid opgelost

Storing internet regio Gelderland-Zuid opgelost Dinsdag 21-07-09 – 12:15 Mocht u in deze regio wonen en toch nog storing ervaren, dan kunt u contact opnemen met UPC Klantenservice op telefoonnummer 0900 15 80 (€0,10 per minuut) om uw melding door te geven. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. UPC Nederland – – -, Storing internet regio Gelderland-Zuid opgelost

21 jul

Storing internet regio Gelderland-Zuid

Storing internet regio Gelderland-Zuid Dinsdag 21-07-09 – 09:15 Op dit moment is er een storing met internet in het gebied rond Ede, Arhnem en Nijmegen. Er zijn UPC monteurs ter plaatse om de storing zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer gebuik kunt maken van internet, melden wij dat op deze site. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. UPC Nederland – – -, Storing internet regio Gelderland-Zuid

11 jul

AMS-IX Telecity ports down [Update]

Time: July 8th 2009 16:23:00(CEST)
Expected Downtime: Unknown
Reason: Under investigation / Unknown
*******************************

Dear Customer,

At the moment we experience some troubles in (part of) our network.

We are doing our utmost to solve this issue a.s.a.p.
As soon as we have more information available, we will publish it here.

Please be patient while we are working on this problem.

Regards,
LeaseWeb BV

[UPDATE 16:35]
The ports to the AMS-IX switches came up after 7 minutes downtime.
We are investigating the cause.
The AMS-IX NOC has also been contacted, they are investigating their side.

When we receive an update we will update this article.

[UPDATE]

We have received the following from the AMS-IX NOC.

—–
Ticket: 24514
Summary: Reboot of pxc-tel-115
Status: OPEN
Opened: 2009-07-08 16:48 +0200
Type: unscheduled
Scope: AMS-IX
Start: 2009-07-08 16:17 +0200
End: 2009-07-08 16:25 +0200

DESCRIPTION:

The photonic switch pxc-tel-115 rebooted, thereby dropping all its connections.

DETAILS:

During this service interruption there was maintenance work going on in the suite where this PXC is located. Work on the power feed for other devices may have triggered this outage.

ACTIONS:

Once the PXC was active again, the AMS-IX NOC restored connectivity for the affected members.

We are investigating the cause of the reboot.

AFFECTED:

The following members saw an outage of 8 minutes on their 10GE connection:

ZeelandNet BV 15542 195.69.145.43
NPO 25182 195.69.145.86 2001:7f8:1::a502:5182:1
UPC Broadband Operation 6830 195.69.144.174
Facebook, Inc 32934 195.69.145.115
Versatel AG 8881 195.69.145.109 2001:7f8:1::a500:8881:1
KPN Telecom B.V. (ISP I 8737 195.69.144.84 2001:7f8:1::a500:8737:2
Leaseweb 16265 195.69.144.215 2001:7f8:1::a501:6265:2
—–

09 jul

AMS-IX Telecity ports down [Update]

Time: July 8th 2009 16:23:00(CEST)
Expected Downtime: Unknown
Reason: Under investigation / Unknown
*******************************

Dear Customer,

At the moment we experience some troubles in (part of) our network.

We are doing our utmost to solve this issue a.s.a.p.
As soon as we have more information available, we will publish it here.

Please be patient while we are working on this problem.

Regards,
LeaseWeb BV

[UPDATE 16:35]
The ports to the AMS-IX switches came up after 7 minutes downtime.
We are investigating the cause.
The AMS-IX NOC has also been contacted, they are investigating their side.

When we receive an update we will update this article.

[UPDATE]

We have received the following from the AMS-IX NOC.

—–
Ticket: 24514
Summary: Reboot of pxc-tel-115
Status: OPEN
Opened: 2009-07-08 16:48 +0200
Type: unscheduled
Scope: AMS-IX
Start: 2009-07-08 16:17 +0200
End: 2009-07-08 16:25 +0200

DESCRIPTION:

The photonic switch pxc-tel-115 rebooted, thereby dropping all its connections.

DETAILS:

During this service interruption there was maintenance work going on in the suite where this PXC is located. Work on the power feed for other devices may have triggered this outage.

ACTIONS:

Once the PXC was active again, the AMS-IX NOC restored connectivity for the affected members.

We are investigating the cause of the reboot.

AFFECTED:

The following members saw an outage of 8 minutes on their 10GE connection:

ZeelandNet BV 15542 195.69.145.43
NPO 25182 195.69.145.86 2001:7f8:1::a502:5182:1
UPC Broadband Operation 6830 195.69.144.174
Facebook, Inc 32934 195.69.145.115
Versatel AG 8881 195.69.145.109 2001:7f8:1::a500:8881:1
KPN Telecom B.V. (ISP I 8737 195.69.144.84 2001:7f8:1::a500:8737:2
Leaseweb 16265 195.69.144.215 2001:7f8:1::a501:6265:2
—–

07 jul

Problemen met Nederland 2 in de regio Gelderland Zuid (Betuwe) opgelost

Problemen met Nederland 2 in de regio Gelderland Zuid (Betuwe) opgelost Melding geplaatst: Dinsdag 07-07-09 – 14:00 De storing met de zender Nederland 2 is verholpen. Mocht u in deze regio wonen en toch nog storing ervaren, dan kunt u contact opnemen met UPC Klantenservice op telefoonnummer 0900 15 80 (€0,10 per minuut) om uw melding door te geven. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. UPC Nederland – – -, Problemen met Nederland 2 in de regio Gelderland Zuid (Betuwe) opgelost

07 jul

Problemen met Nederland 2 in de regio Gelderland Zuid (Betuwe)

Problemen met Nederland 2 in de regio Gelderland Zuid (Betuwe) Melding geplaatst: Dinsdag 07-07-09 – 12:00 Momenteel is er een storing met de zender Nederkland 2. De problemen doen zich voor in de volgende postcodegebieden: 4001 t/m 4119 4147 t/m 4214 5301 t/m 5335 6651 t/m 6678 6861 t/m 6874 Er zijn UPC monteurs bezig om de storing zo snel mogelijk te verhelpen. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer signaal kunt ontvangen, melden wij dat op deze site. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. UPC Nederland – – -, Problemen met Nederland 2 in de regio Gelderland Zuid (Betuwe)

04 jul

Probleem met UPC-telefonie in postcode-range 3700-4000 en 6500-8200 opgelost.

Probleem met UPC-telefonie in postcode-range 3700-4000 en 6500-8200 opgelost. Sinds 15.45 ontvangen abonnees in bovenstaand postcodegebied weer telefonie-signaal. Mocht u in deze regio wonen en toch nog storing ervaren, dan kunt u contact opnemen met UPC Klantenservice op telefoonnummer 0900 15 80 (€0,10 per minuut) om uw melding door te geven. UPC Nederland – – -, Probleem met UPC-telefonie in postcode-range 3700-4000 en 6500-8200 opgelost.

04 jul

Probleem met UPC-telefonie in postcode-range 3700-4000 en 6500-8200.

Probleem met UPC-telefonie in postcode-range 3700-4000 en 6500-8200. Vanwege een storing is er sinds vanochtend een uitval op het telefonie-product van UPC. UPC stelt alles in het werk om u zo snel mogelijk weer signaal te leveren. Zodra de werkzaamheden afgerond zijn en u weer signaal kunt ontvangen, melden wij dat op deze site. Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak. UPC Nederland – – -, Probleem met UPC-telefonie in postcode-range 3700-4000 en 6500-8200.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.