30 okt

[Open] Storing Groningen – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in Groningen momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Als u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft: Internet van XS4ALL

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

30 okt

[Open] Storing Eindhoven – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in Eindhoven momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Als u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft: Internet van XS4ALL

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

26 okt

[Opgelost] Storing Omgeving Waspik – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in Waspik en omgeving momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Als u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft: Internet van XS4ALL

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

26 okt

[Open] Storing Nijkerkerveen – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in Nijkerkerveen momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Als u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft: Internet van XS4ALL

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

26 okt

[Opgelost] Storing Groningen – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in Groningen momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Als u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft: Internet van XS4ALL

Onze technici zijn op de hoogte. We werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

15 okt

[Opgelost] Storing Verstoring Email servers – Email van XS4ALL

Als gevolg van een storing is het mogelijk dat u momenteel vertraagt verbinding kunt maken met onze mailserver (smtp.xs4all.nl, imap.xs4all.nl en pop.xs4all.nl) of dat u problemen ervaart met het versturen van mail op Webmail (https://webmail.xs4all.nl). Mocht u door uw E-Mail programma gevraagd worden opnieuw het wachtwoord in te voeren adviseren we u hiermee te wachten. Dit probleem lost zich vaak vanzelf op.

De betreffende mail in de webmail omgeving wordt wel verstuurd, alleen krijgt u hiervoor wel al een foutmelding te zien. Mocht u twijfelen of dit doorgekomen is dan adviseren wij u deze email nogmaals te sturen nadat dit opgelost is.

Dit kan bij E-mail programma's (Outlook, Thunderbird, Mac mail) voor foutmeldingen veroorzaken dat de mail niet verstuurd kan worden. Daarvoor geld ook het advies dit na deze storing opnieuw te proberen.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

09 okt

[Opgelost] Storing Amsterdam – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunt u in Amsterdam momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak