02 feb

[open] Storing opnames NPO3, RTL4 en RTL8 – Televisie van XS4ALL

gemeld door Bruno op 2-02-2015, 19:16
begintijd: 02-02-2015, duur: Onbekend

Storing opnames NPO3, RTL4 en RTL8 – Televisie van XS4ALL

Aanvullende informatie: Bij het afspelen van mislukte opnames uit de
opnamelijst krijgt u afhankelijk van het type tv-ontvanger foutcode
2035.

U kunt dan de mislukte opnames handmatig verwijderen.

Het is ook mogelijk dat u problemen ervaart met het opnemen van
programma’s en het bekijken van opgenomen programma’s van
voornamelijk de zenders NPO3, RTL4 en RTL8.
Dit betreft ook eerder gemaakte opnames op onderstaande zenders.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te
lossen.

02 feb

[open] Storing Joure – Internet Onderweg – Verminderde dekking

gemeld door sietske op 2-02-2015, 18:49
begintijd: 02-02-2015 18:11 , duur: onbekend

Als gevolg van een storing kunt u mogelijk in Joure momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de mobiele
internetverbinding.

Het betreft hierbij: Mobiel Internet.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.

02 feb

[open] Storing Joure – Internet

gemeld door sietske op 2-02-2015, 18:44
begintijd: 02-02-2015 18:11 , duur: onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Joure momenteel geen verbinding
maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

02 feb

[open] Storing – Bellen van XS4ALL – Wijzigen wachtwoord momenteel niet mogelijk

gemeld door Tim op 2-02-2015, 11:41
begintijd: 2-2-2015 11:40, duur:

Als gevolg van een storing is het momenteel niet mogelijk om
wijzigingen aan te brengen in de VoIP Selfcare.

Het betreft hierbij: Bellen van XS4ALL
We verzoeken u om het meerdere malen te proberen omdat dit wel tot het
gewenste resultaat kan leiden.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

01 feb

[open] Storing Delft-Voorhof – Internet van XS4ALL

gemeld door Tim op 1-02-2015, 19:24
begintijd: 01-02-2015 18:10, duur:

Als gevolg van een storing kunt u in Delft-Voorhof momenteel geen
verbinding
maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord
zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

01 feb

[open] Storing Beerta – Internet van XS4ALL

gemeld door Chris op 1-02-2015, 09:41
begintijd: 09:17, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Beerta momenteel geen verbinding
maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord
zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

31 jan

[open] Storing – Televisie van XS4ALL – afspelen opnames, films & series uit TV Videotheek en Programma Gemist

gemeld door Bruno op 31-01-2015, 19:19
begintijd: 19:00, duur: tot 23:00 op 01-02-2015

Als gevolg van een storing kunt u mogelijk problemen ervaren met het
terugkijken van enkele programma’s middels Programma Gemist via
Televisie van XS4ALL.

Ook het afspelen van opnames, films & series uit TV Videotheek kunnen verstoord zijn.

Deze verstoring wordt veroorzaakt door capaciteit problemen op
netwerken en treedt voornamelijk tijdens piekuren op. Het gaat
hierbij om eigen opnames en zenderpakketten zoals Videoland
Unlimited, de series en Programma Gemist in het pluspakket of HBO en
Film1 ondemand.
Het is mogelijk dat u kwaliteitsverlies (zoals blokjes) ervaart bij
bekijken van opgenomen programma’s, items uit de videotheek of
uitzending gemist of bij gebruik van begin gemist. De verwachting is
dat dit van zondagavond 20.30 uur tot ongeveer 23.00 uur kan duren.
Daarna zal de kwaliteit weer op juiste niveau zijn.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

31 jan

[open] Storing Monnickendam – Internet van XS4ALL

gemeld door Jasper op 31-01-2015, 09:42
begintijd: 09:27, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Monnickendam momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

31 jan

[open] Storing Zaandam-Wormerveer – Internet van XS4ALL

gemeld door Jasper op 31-01-2015, 08:06
begintijd: 07:30, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Zaandam-Wormerveer momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

30 jan

[open] Storing Heerde – Internet van XS4ALL

gemeld door Jasper op 30-01-2015, 19:04
begintijd: 18:52, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Heerde momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.