01 okt

– 1 oktober 2008: Noodonderhoud Shared Hosting

Onderhoud:
In verband met eerdere problemen gerelateerd aan het shared hosting platform zal er noodonderhoud plaatsvinden.

Wanneer:
In de nacht van woensdag 1 oktober vanaf 22:00 tot donderdag 2 oktober 0:00.

Onderbreking:
Als gevolg van het onderhoud zullen in bovengenoemde tijdsperiode de websites die draaien op het shared hosting platform van Easynet mogelijk voor korte tijd onbeschikbaar zijn.

Mocht u nog vragen hebben over deze melding, neemt u dan contact op met het Easynet Customer Support Center via tel: 020-7989880 of via e-mail: [email protected].

09 jul

– 9 juli 2008: Storing Ision Nameserver (UPDATE 11-07 14:30)

Geachte klant,

Op dit moment ondervinden wij een storing waardoor het mogelijk is dat domeinen die op de Ision nameservers draaien op dit moment moeilijk of niet te bereiken zijn.

Onze engineers zijn druk bezig dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

UPDATE (10-7 12:00):

De bestanden van de oude nameserver zijn met succes teruggehaald van een backup. Onze engineers zijn momenteel druk bezig om de bestanden te converteren naar de nieuwe omgeving. De websites, bestanden en data van de betreffende klanten zijn niet getroffen en zullen na herstel van de DNS-servers weer bereikbaar zijn. Easynet verwacht de storing binnen enkele uren verholpen te hebben.

UPDATE (10-7 16:00):

De conversie van de bestanden voor het nieuwe platform neemt meer tijd in beslag dan initieel geschat. Onze technici doen er alles aan om de conversie zo snel mogelijk af te ronden. Onze excuses voor het ongemak.

UPDATE (11-7 14:30):

Easynet werkt er hard aan om het probleem in het kader van de DNS storing op te lossen. Zodra er meer informatie beschikbaar is volgt er een update.

UPDATE (12-7 09:00)
De afgelopen dagen kampte Easynet met een storing. Oorzaak hiervan was het uitvallen van één van de DNS-servers op woensdag 9 juli. Easynet heeft de afgelopen dagen hard gewerkt aan het oplossen van dit proleem. Het merendeel van de getroffen DNS bestanden zijn inmiddels overgeplaatst naar vervangende servers waarna de dienstverlening hersteld is. Tevens zijn maatregelen genomen om te voorkomen dat een storing van deze aard in de toekomst weer kan plaatsvinden.

Indien u nog problemen ervaart bij domeinen op de getroffen DNS-servers, verzoeken wij u vriendelijk naar uw eigen domein te browsen, vanaf daar wordt u verder begeleid. Hierna kan de storing op korte termijn opgelost worden.

09 mei

– 9 mei 2008: Mail vertraging opgelost

Geachte klant,

De mailstoring op ons mailplatform is opgelost. Excuses voor het ongemak en de lange duur van deze storing. Momenteel zijn onze engineers bezig met structurele aanpassingen, waardoor de desbetreffende storing niet meer voor mag komen. Mocht u toch nog vragen hebben omtrent deze storing dan kunt u telefonisc contact zoeken met onze supportdesk.

Customer Support Center via tel: 020-7989880 of via e-mail: [email protected]

21 feb

– 21 februari 2008: Mail vertraging

Geachte klant,

Op dit moment ondervinden wij problemen met het Easynet mailplatform.
Hierdoor kan uw email vertraagt afgeleverd worden als u gebruik maakt van onze maildiensten.

Onze engineers zijn op dit moment druk bezig om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.