30 jan

(!) Can’t read content

We’re sorry, content cannot be read.

If you are the feed creator, something went wrong while the Dapp ran. To see what happened, please go to the Dapp’s page on dapper.net, or Contact Dapper support specifying the Dapp name

If you are a subscriber, this feed was created using Dapper. Dapper lets anyone turn regular websites into RSS feeds. The feed doesn’t work at the moment, We’re again sorry for the inconvenience.

Contact Dapper support
Learn more about how to create feeds with Dapper

21 jan

– 21 januari 2009: netwerk outage

Geachte klant,

Op dit moment ondervinden wij problemen in ons netwerk, die worden veroorzaakt door een storing bij een derde partij. Hierdoor kan het mogelijk zijn dat u problemen ondervindt met uw netwerk connecties.
Wij staan in contact met de derde partij, zodra er meer bekend is zullen wij dit kenbaar maken.

Onze excuses voor het ongemak.

Update 12:50:
3e partij geeft aan dat de problemen die eerder speelden nu verholpen moeten zijn.

Mocht u nog problemen ondervinden wordt u aangeraden eerst de router een power-cycle te geven, mocht u verbinding hierna nog hinder ondervinden neem dan contact op met ons Customer Support Center via 020-7989880.

30 dec

– 30 december 2008: Bereikbaarheid CSC

Op oudjaarsdag en vrijdag 2 januari zal het Customer Support Center bereikbaar zijn tot 15:30.
Klanten met een 24*7 supportcontract kunnen uiteraard volgens de gebruikelijke procedure voor buiten kantoortijden storingen aanmelden. Wij danken u voor uw begrip.

Mocht u nog vragen hebben over deze melding, neemt u dan contact op met het Easynet Customer Support Center via tel: 020-7989880 of via e-mail: [email protected].

08 dec

– 8 december 2008: (Update) Storing Hengelo-Centrum

Geachte klant,

Op dit moment ondervinden wij problemen met netwerkapparatuur op de wijkcentrale Hengelo-Centrum.
Als gevolg hiervan kunt u hinder ondervinden met voice-diensten geleverd in de omgeving Hengelo.
Onze engineers zijn druk bezig om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Update:

Op dit moment is de storing verholpen, mocht u nog problemen ervaren neem dan contact op met onze Service Desk via tel: 020-7989880 of via e-mail: [email protected].

Onze excuses voor het ongemak.

17 nov

– 17 november 2008: Noodonderhoud Helmond Centrum 18 november

Als gevolg van een storing acht Easynet het noodzakelijk om noodonderhoud te plegen. Wij zullen ons uiterste best doen om de impact van dit noodonderhoud tot een minimum te beperken.

Wanneer:
In de nacht van 17 op 18 november tussen 0:00 en 1:00

Impact:
In deze periode zullen klanten met voice- of data-diensten aangesloten op de MDF Helmond Centrum mogelijk een serviceonderbreking van +/- 5 minuten ervaren.
Voor meer informatie over deze melding kunt u contact op met het Easynet Customer Support Center via tel: 020-7989880 of via e-mail: [email protected]

14 nov

– 14 november 2008: onderhoud 19 november

Onderhoud:
Onderhoud derde partij.

Wanneer:
In de nacht van dinsdag op woensdag, 19 november 2008 tussen 0:00 en 2:00 uur.

Onderbreking:
Als gevolg van het onderhoud kunnen klanten mogelijk in bovengenoemde tijdsperiode een onderbreking van +-45 minuten ervaren.

Dit geldt voor klanten met aan aansluiting op een van de volgende locaties:

Almere
Barendrecht
Barneveld
Culemborg
Doorn
Driebergen
Ermelo
Haarlem
Lunteren
Mijdrecht
Nuenen
Santpoort
Terneuzen
Weert
Wilnis

Mocht u nog vragen hebben over deze melding, neemt u dan contact op met het Easynet Customer Support Center via tel: 020-7989880 of via e-mail: [email protected].

23 okt

– 23 oktober 2008: Noodonderhoud Etherstream 23 oktober

Als gevolg van een storing acht Easynet het noodzakelijk om noodonderhoud te plegen. Wij zullen ons uiterste best doen om de impact van dit noodonderhoud tot een minimum te beperken.

Wanneer:
Easynet zal dit noodonderhoud uitvoeren op de ochtend van vrijdag 24 oktober, tussen 0:00 uur en 01:00 uur.

Impact:
In deze periode zullen klanten met Easynet Etherstream diensten in de omgeving van Amsterdam en omstreken mogelijk een serviceonderbreking van +/- 5 minuten ervaren.

Voor meer informatie over deze melding kunt u contact op met het Easynet Customer Support Center via tel: 020-7989880 of via e-mail: [email protected]