25 feb

Storing ING internetbankieren (opgelost)

Momenteel ondervindt ING een storing met internetbankieren. Hierdoor is bankieren via zowel Mijn ING als mobiel bankieren via apps niet mogelijk.

Update 15:20 Betalen via mobiel bankieren is weer mogelijk.

Update 15:57 Betalen via Mijn ING, iDEAL en de Mobiel Bankieren App is weer mogelijk. Verschillende gebruikers melden echter wel, dat salaris bijschrijvingen nog niet zijn verwerkt. Verstandig om dit op uw eigen rekening na te gaan.

15 mei

Storing ING internetbankieren (opgelost)

Momenteel lijkt ING te kampen met een storing, waardoor internet bankieren en mobiel bankieren niet bereikbaar zijn. Ook iDeal lijkt getroffen te zijn bij deze storing. De storing lijkt sind het eind van de avond te zijn ontstaan.

Update 08:00
De storing is in de loop van de nacht verholpen, zo meldt de bank. Vanaf dit moment zou de dienstverlening weer naar behoren moeten functioneren.

bron afbeelding: Twitter gebruiker @_Jordy_

07 feb

ING internetbankieren storing (opgelost)

Opnieuw heeft ING problemen met haar systemen, waardoor internetbankieren op dit moment niet functioneert.

Update 14:48uur
Internetbankieren blijkt wel mogelijk te zijn. Het verzenden van betalingen moet dus geen problemen opleveren volgens de bank. Ook Mijn ING, mobiel bankieren (app) en iDEAL werken naar behoren. De problemen liggen bij het overboeken bij sparen en beleggen.

Update 17:45uur
De storing is rond 15:30 opgelost. Oorzaak was een netwerkprobleem.