18 sep

[opgelost] Storing Dedemsvaart – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Daniel op 18-09-2013, 13:11
begintijd: 12:35, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Dedemsvaart momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

18 sep

[opgelost] Storing Utrecht – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Daniel op 18-09-2013, 13:07
begintijd: 18-09-2013 12:30, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Utrecht momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

18 sep

[opgelost] Storing – Televisie van XS4ALL – Functies

gemeld door Lokman op 18-09-2013, 11:52
begintijd: 17-09-2013 12:00 uur, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u mogelijk problemen ervaren met
Televisie van XS4ALL. Het betreft de volgende functies:

– U kunt via de Gids (EPG) niet sorteren/zoeken op films.

UPDATE: 20/09/2013 – 15:25 uur

Opgelost per 19/09/2013

– U kunt problemen ervaren met het afspelen van content met Programma
Gemist.
– U kunt de opnames niet afspelen of starten (Zwart beeld) of u krijgt
de foutcode: 2035/2034

Indien u nog problemen ervaart dan verzoeken wij u de ontvanger te resetten via de instructie op de onderstaande pagina:

https://www.xs4all.nl/klant/helpdesk/televisie/ontvanger/reset/

Mocht dit geen effect hebben dan verzoeken wij u telefonische contact op te nemen met onze technische helpdesk.

18 sep

[open] Storing – Televisie van XS4ALL – Diverse functies

gemeld door Lokman op 18-09-2013, 11:52
begintijd: 17-09-2013 12:00 uur, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u mogelijk problemen ervaren met
Televisie van XS4ALL. Het betreft de volgende functies:

– U kunt de opnames niet afspelen of starten (Zwart beeld) of u krijgt
de foutcode: 2035/2034
– U kunt via de Gids (EPG) niet sorteren/zoeken op films.
– U kunt problemen ervaren met het afspelen van content met Programma
Gemist.

18 sep

[open] Storing Eexterveen – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Jasper op 18-09-2013, 08:32
begintijd: 18-09-2013 07:50, duur:

Als gevolg van een storing kunt u in Eexterveen momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

18 sep

[opgelost] Storing Eexterveen – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Jasper op 18-09-2013, 08:32
begintijd: 18-09-2013 07:50, duur:

Als gevolg van een storing kunt u in Eexterveen momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

18 sep

[open] Storing Eexterveen – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Jasper op 18-09-2013, 08:32
begintijd: 18-09-2013 07:50, duur:

Als gevolg van een storing kunt u in Eexterveen momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

17 sep

[open] Onderhoud – Zenders van Televisie van XS4ALL

gemeld door Marcel op 17-09-2013, 19:21
begindatum: 17-09-2013
begintijd: 23:00, duur: 7 uur

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk een onderbreking van
ongeveer 60 minuten ervaren met sommige zenders van Televisie van XS4ALL.

Het betreft de volgende zenders:
Holland Doc, Out TV, NL Dusk deluxe, Eurosport NL, Passie XXX, Passie
Dusk, Meiden van Holland Hard, E!Pop of Culture, Meiden van Holland
Soft, 192 TV.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

17 sep

[open] Onderhoud – Digitenne Amsterdam

gemeld door Marcel op 17-09-2013, 19:13
begindatum: 18-09-2013
begintijd: 01:00, duur: 5 uur

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in Amsterdam een
onderbreking ervaren met Digitenne.

Het betreft hierbij: Digitenne Televisie.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

17 sep

[open] Storing Beuningen – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

gemeld door Chester op 17-09-2013, 12:56
begintijd: 17-09-2013 12:20, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Beuningen momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.