02 jul

Onderhoud – Internet Zoetermeer

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in Zoetermeer een
korte onderbreking ervaren in uw internetverbinding. Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten door dit
onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te
zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van KPN.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

02 jul

Onderhoud – Internet Zoetermeer

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in Zoetermeer een
korte onderbreking ervaren in uw internetverbinding. Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten door dit
onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te
zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van KPN.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

01 jul

Storing – Mobiel Internet – Verminderde dekking

Als gevolg van een storing kunnen klanten van XS4ALL momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de mobiele
internetverbinding.

Het betreft hierbij: Mobiel Internet

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

01 jul

Storing Baarn- Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

Als gevolg van een storing kunnen klanten in Baarn momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

29 jun

Onderhoud – Bellen van XS4ALL (VoIP) [opgelost]

Komende nacht vrijdag 29 juni zal XS4ALL tussen 00:00 en 01:00 uur
werkzaamheden uitvoeren aan het ‘Bellen van XS4ALL’ platform. Tijdens
dit onderhoud kunt u maximaal 10 minuten niet uitgaand telefoneren
of inkomende telefoongesprekken ontvangen. Wij adviseren u om voor
noodgevallen een mobiele telefoon achter de hand te houden.

Mocht u na afloop van dit onderhoud nog geen werkende telefonie
verbinding ervaren, dan adviseren wij om uw modem/router 1 minuut
uit zetten en na 1 minuut weer in te schakelen.

Onze excuses voor het ongemak.

29 jun

[ opgelost ] storing Nieuw Amsterdam – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

Als gevolg van een storing kunnen klanten in Nieuw Amsterdam momenteel
geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

29 jun

Bellen van XS4ALL – Onvolledig kostenoverzicht Voip Selfcare

Als gevolg van een storing is het kostenoverzicht van ‘Bellen van
XS4ALL’ in het Voip-Selfcare Centre niet volledig. Deze houdt op na 7
juni.

Mocht u toch deze kosten willen inzien, is er een tijdelijke oplossing.
U logt op de normale manier in op het Voip-Selfcare Centre met uw
telefoonnummer en uw pincode. Vervolgens klikt u rechtsboven op het
nederlandse vlaggetje en selecteert u de Franse taal.

In deze taalsetting is het overzicht volledig.

We werken aan een spoedige oplossing om het overzicht in de
Nederlandse taal ook weer beschikbaar te maken.

Onze excuses voor het ongemak.

29 jun

[ opgelost ] Storing Eerbeek – Internet van XS4ALL / Business DSL / ADSL van KPN

Als gevolg van een storing kunnen klanten in Eerbeek momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.