22 jun

Storing – Mobiel internet van XS4ALL Nieuwegein

Als gevolg van een storing kunnen klanten met mobiel internet van
XS4ALL in de regio Nieuwegein geen verbinding maken of problemen
onder vinden met de mobiele verbinding.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen.

Onze excuses voor het ongemak.

22 jun

Storing Roosendaal – Internet van XS4ALL

Als gevolg van een storing kunnen klanten in Roosendaal momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

21 jun

Onderhoud meerdere regio’s – Internet

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in meerdere regio’s
een korte onderbreking ervaren in uw internetverbinding. Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten door dit
onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te
zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van KPN.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

21 jun

Storing aanmelden Spotify

Als gevolg van een storing kunt u mogelijk een foutmelding krijgen bij
het aanmelden van Spotify via het Service Centre.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een spoedige oplossing.

Onze excuses voor het ongemak.

21 jun

Storing – Bellen van XS4ALL

Na het onderhoud van gisteravond op het VoIP platform van XS4ALL kan het zijn dat u problemen
ervaart met telefoneren.

Mocht dit het geval zijn bij u adviseren we het modem 20 seconden los te maken van de stroom en
weer aan te sluiten, hierna moet het modem weer verbinding opbouwen met uw telefoon nummer.

Onze excuses voor het ongemak.

21 jun

Onderhoud – Bellen van XS4ALL (VoIP) [opgelost]

Komende nacht donderdag 21 juni zal onze VoIP leverancier tussen
01:00 en 03:00 uur werkzaamheden uitvoeren aan het Bellen van XS4ALL
platform. Tijdens dit onderhoud kunt u maximaal een uur lang
niet uitgaand telefoneren of inkomende telefoongesprekken ontvangen.
Wij adviseren u om voor noodgevallen een mobiele telefoon achter de
hand te houden.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk
af te ronden.

[Update 21/06/2012 03:00 uur]

Mocht u om wat voor reden nog niet kunnen bellen, dan adviseren wij u om het modem/router 1 minuut uit te zetten en na 1 minuut weer aan te zetten. Mocht dit om wat voor reden niet helpen, controleert u dan of de sip-server (dit is het server-adres waar u verbinding mee maakt om succesvol te kunnen bellen en gebeld te kunnen worden) staat ingesteld op sip.xs4all.nl.

Onze excuses voor het ongemak.

21 jun

Onderhoud Internet [opgelost]

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u tijdens het onderhoud een
korte onderbreking ervaren in uw internet verbinding. Indien u
Telefonie of Televisie van ons afneemt dan kunnen deze diensten door
dit onderhoud verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van KPN.

Mogelijk dient u de Motorola Settopbox uit- en aan te zetten om weer
verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor dit ongemak.

20 jun

Onderhoud – Bellen van XS4ALL (VoIP)

Komende nacht donderdag 21 juni zal onze VoIP leverancier tussen
01:00 en 03:00 uur werkzaamheden uitvoeren aan het Bellen van XS4ALL
platform. Tijdens dit onderhoud kunt u maximaal een uur lang
niet uitgaand telefoneren of inkomende telefoongesprekken ontvangen.
Wij adviseren u om voor noodgevallen een mobiele telefoon achter de
hand te houden.

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk
af te ronden.

Onze excuses voor het ongemak.

20 jun

Storing Haaksbergen – Internet

Als gevolg van een storing kunnen klanten in Haaksbergen momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van KPN.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.