31 aug

Eurofiber storing regio Alblasserdam

Geachte relatie, Wij willen u op de hoogte brengen van een storing welke Eurofiber op dit moment ondervindt op haar netwerk in de regio van Alblasserdam. Op dit moment zijn diverse acties uitgezet om uw verbinding zo spoedig mogelijk te herstellen.

***************************************** Dear Customer, Please be informed that Eurofiber experiences a network interruption at the moment in the area of Alblasserdam. Currently several actions have been defined and started up to restore the service.

22 aug

Major outage – BREDA

Dear all,

Unfortunately we are currently experiencing an outage in the city of BREDA (The Netherlands).
One of our network nodes went down. We are in the process of sending an engineer onsite to investigate / restore this problem. No e.t.a. / e.t.r. yet.

We’ve logged the following ticket for this issue: 6293.

An update will follow once more information becomes available.

Our apologies for the inconvenience.

Kind regards,
Eurofiber

The post Major outage – BREDA appeared first on Eurofiber.

01 aug

Cable damage Alphen aan den Rijn

Op dit moment is een storing gaande in de regio Alphen a/d Rijn. Deze zijn veroorzaakt door werkzaamheden van derden. De storings- aannemer is bezig met het verzamelen van de materialen. Verwachte hersteltijd 15:00 uur.

//

At this moment there is an ongoing incident in the region Alphen aan den Rijn. The damaged is caused by a third party.
The contractor is busy collecting the materials for the repair. ETR: 15:00 CET

 

The post Cable damage Alphen aan den Rijn appeared first on Eurofiber.

18 feb

Emergency Reboot – Leiden

Geachte klant,

Wij genoodzaakt om één van onze routers in Leiden te herstarten.
Oorzaak: Vermoedelijk vanwege probleem met de routering.

Aanvang: 23:59
Datum: 18-02-2019
Tijds duur: maximaal 2 uur

Onze excuses voor het ongemak.


 

Dear Customer,

We are forced to reboot one of our routers in Leiden (The Netherlands)
Reason: We suspect routing issues

Start: 23:59
Date: 18-02-2019
Duration: max 2hours

We apologize for the inconvenience.


 

 

 

 

The post Emergency Reboot – Leiden appeared first on Eurofiber.

29 mei

Eurofiber storing regio Dongen

Klanten welke gebruikmaken van een Eurofiber glasvezelverbinding in de regio Dongen kunnen momenteel een verstoring ervaren. Deze verstoring wordt veroorzaakt door werkzaamheden waarbij schade is ontstaan aan de glasvezels van Eurofiber. Er is een monteur onderweg, nadere informatie volgt zo snel mogelijk.

Update 12:15

Eurofiber meldt dat het probleem een beschadigde stroomkabel bleek te zijn. Dit is opgelost en we zien de verbindingen weer online komen. Ervaart u desondanks nog steeds een verstoring? Neem dan contact op met onze service-desk via [email protected] of 040 – 707 4 907