Vodafone storing Rotterdam
Op dit moment is er een verstoring op ons mobiele netwerk in deze omgeving. We doen ons best de storing zo snel mogelijk op te lossen, maar hiervoor is helaas geen verwachte oplostijd beschikbaar.
Rotterdam storing? Alle storingen in Rotterdam op een rij. Rotterdam internet storingen, Rotterdam telefonie storingen, Rotterdam televisie storingen. Rotterdam internet problemen. Alle providers actief in Rotterdam zoals KPN, Ziggo, Tele2, Telfort vindt je de storingen van terug. Blijf op de hoogte van de laatste storingsmeldingen in Rotterdam.
Geen of traag internet in Rotterdam? Rotterdam storing op je TV? Problemen met vast bellen of hulp nodig met je mobiel of tablet? Check eerst hier of er mogelijk een storing is in Rotterdam. Probeer niet direct apparatuur of bekabeling aan te passen! Als het gaat om een individuele storing op jouw lijn, kan het enkel het probleem verergeren.
Als duidelijk is dat het hoogstwaarschijnlijk enkel op jouw lijn zit, check dan altijd de modem/router en de bekabeling. Het opnieuw opstarten van de modem/router kan opzich geen kwaad en is het eerste wat je kan proberen. Mocht dat alles niet werken? Check dan altijd met helpdesk van jouw provider of er meer aan de hand is.
Op dit moment is er een verstoring op ons mobiele netwerk in deze omgeving. We doen ons best de storing zo snel mogelijk op te lossen, maar hiervoor is helaas geen verwachte oplostijd beschikbaar.
gemeld door Chris op 3-01-2015, 12:19
begintijd: 09:00, duur: Onbekend
Als gevolg van een storing kunt u in Rotterdam-Pendrecht momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.
Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
Onze excuses voor het ongemak.
gemeld door Chris op 20-12-2014, 11:55
begintijd: 10:48, duur: Onbekend
Als gevolg van een storing kunt u in Rotterdam-Kralingen momenteel
geen verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.
Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
Onze excuses voor het ongemak.
Vanwege de slechte weeromstandigheden ervaart Vodafone momenteel problemen op ons mobiele netwerk in de omgeving van Rotterdam. We doen ons best de storing zo snel mogelijk op te lossen, maar hiervoor is helaas geen verwachte oplostijd beschikbaar.
gemeld door sietske op 16-12-2014, 16:07
begindatum: 18-12-2014
begintijd: 18-12-2014, duur: 3 uur
Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in meerdere locaties
een korte onderbreking ervaren met uw internetverbinding. Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten door dit
onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u het modem uit- en aan te
zetten om weer verbinding te kunnen maken.
Voor de onderstaande locaties zullen er werkzaamheden worden
uitgevoerd op 18-12-2014:
18-12-2014 04:00 – 18-12-2014 07:00
Apeldoorn-Zuid-West
Breda-Doornbos
Breda
Blokker
Etten Leur
Haarlem
Hengelo
Hoorn
Purmerend
Rotterdam – Ommoord
Zwolle-Zuid
Zoetermeer
Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk af
te ronden.
Onze excuses voor dit ongemak.
gemeld door irvin op 12-12-2014, 13:26
begintijd: 13:18, duur: Onbekend
Als gevolg van een storing kunt u in Rotterdam momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.
Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
Onze excuses voor het ongemak.
Op dit moment is er een Vodafone storing op ons mobiele netwerk in de omgeving van:
– Rotterdam
– Den bosch
– Assen
– Capelle aan den IJssel
We doen ons best de storing zo snel mogelijk op te lossen, maar hiervoor is helaas geen verwachte oplostijd beschikbaar.
gemeld door Jasper op 10-12-2014, 10:54
begintijd: 09:55, duur: Onbekend
Als gevolg van een storing kunt u in Rotterdam momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten verstoord zijn.
Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
Onze excuses voor het ongemak.
gemeld door irvin op 9-12-2014, 08:55
begindatum: 10-12-2014
begintijd: 23:59, duur: 7 uur
Als gevolg van een storing kunt u in Rotterdam momenteel geen
verbinding
maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u
ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten
verstoord zijn.
Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
Onze excuses voor het ongemak.
gemeld door Bruno op 2-12-2014, 20:19
begintijd: 02-12-2014 14:23, duur: 02-12-2014 22:00
Als gevolg van een storing kunt u in Rotterdam-Schiedam en Rotterdam-
Groenoord momenteel geen verbinding maken of problemen ondervinden
met de internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons
afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.
Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL, Business DSL en ADSL van
KPN.
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
Onze excuses voor het ongemak