06 dec

Storing Telfort.nl

Bij bepaalde browsers kun je een foutmelding ontvangen op onze website www.telfort.nl. Je kunt een andere browser proberen. Boven de foutmelding zijn de kopjes ‘Mobiel, Internet TV & Bellen, Glasvezel, Service, Mijn Telfort’ wel gewoon te gebruiken. Het gaat hier dus alleen om de homepage. Wij zijn ons hiervan bewust en werken hard aan een oplossing.

05 dec

Storing Telfort Interactieve TV

Momenteel kunnen er zich problemen voordoen met de beeldkwaliteit van Interactieve TV. Dit uit zich in een donker beeld aan de onderkant van het scherm of een dubbel beeld. Om het probleem te omzeilen kun je de tv-ontvanger aansluiten met een HDMI kabel of maak je gebruik van de SCART-RGB aansluiting op je televisie. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.

05 dec

Telfort TV problemen: dubbel of donker beeld

Momenteel kunnen er zich problemen voordoen met de beeldkwaliteit van Interactieve TV. Dit uit zich in een donker beeld aan de onderkant van het scherm of een dubbel beeld. Om het probleem te omzeilen kun je de tv-ontvanger aansluiten met een HDMI kabel of maak je gebruik van de SCART-RGB aansluiting op je televisie. Er wordt hard gewerkt aan een oplossing.

28 nov

Mijn Telfort onderhoud

Van vrijdag 28 november 21.00 uur tot zaterdag 29 november 07.00 uur vindt er onderhoud plaats aan Mijn Telfort mobiel.

Het kan voorkomen dat de verbinding met Mijn Telfort wordt onderbroken. In dat geval kunt u weer opnieuw inloggen. Dit kan gebeuren op de volgende tijden: op 28 november tussen 22.00 en 22.15 uur en op 29 november 00.00 uur en 00.15 uur.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.