21 sep

[open] Onderhoud meerdere regio’s – Internet van XS4ALL

gemeld door Jasper op 21-09-2016, 09:39
begindatum: 23-09-2016
begintijd: 00:15, duur: t/m 07:00

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u tijdens het onderhoud
een korte onderbreking ervaren in uw internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt kunnen ook deze
diensten door dit onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u het
modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Het betreft hierbij: Internet

– Drogeham en Kootstertille
– Elburg
– Heythuysen
– Lelystad
– Nijkerk
– Nuland
– regio Tegelen
– Urk
– Velp
– Zaandam

Wij stellen alles in het werk om het onderhoud zo spoedig mogelijk
af te ronden.

Onze excuses voor dit ongemak.

17 sep

[open] Onderhoud meerdere locaties – Internet

gemeld door Wladimir op 17-09-2016, 17:46
begintijd: 2016-09-20 00:01 uur, duur: Onbekend

Als gevolg van gepland onderhoud kunt u mogelijk in meerdere
locaties een korte onderbreking ervaren met uw internetverbinding.
Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze
diensten door dit onderhoud verstoord zijn. Mogelijk dient u het
modem uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Voor de onderstaande locaties zullen er werkzaamheden worden
uitgevoerd op 17 september 2016:

Lees meer

29 aug

[open] Storing Zaandam – Internet van XS4ALL

gemeld door Wladimir op 29-08-2016, 15:57
begintijd: 29-08-2016 15:44 uu, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in *Plaatsnaam* momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

18 jul

[open] Storing Zaandam – Internet van XS4ALL

gemeld door Wladimir op 18-07-2016, 18:14
begintijd: 18-07-2016 18:06 uu, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Zaandam momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak

03 jun

[open] Storing Zaandam – Internet van XS4ALL

gemeld door Ysbrand op 3-06-2016, 19:48
begintijd: 03-06-2016 19:14, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Zaandam momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

17 mei

[opgelost] Storing Zaandam – Internet van XS4ALL

gemeld door Chris op 17-05-2016, 09:49
begintijd: 09:26, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Zaandam momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

12 apr

[open] Storing Zaandam – Internet van XS4ALL

gemeld door Bart op 12-04-2016, 08:41
begintijd: 08:31, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Zaandam momenteel geen verbinding
maken of problemen ondervinden met de internetverbinding. Indien u ook
telefonie of TV van ons afneemt, kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het probleem
zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem uit- en aan
te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

26 feb

[open] Storing Zaandam – Internet van XS4ALL

gemeld door Rudie op 26-02-2016, 09:34
begintijd: 09:20, duur:

Als gevolg van een storing kunt u in Zaandam momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL.

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.

22 jan

[open] Storing Zaandam – Internet van XS4ALL

gemeld door Rudie op 22-01-2016, 09:45
begintijd: 09:30, duur: onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Zaandam momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.?
?
Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL
?
Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.
?
Onze excuses voor het ongemak.

22 dec

[open] Storing Zaandam – Internet van XS4ALL

gemeld door [email protected] op 22-12-2015, 20:10
begintijd: Storing Zaandam – Internet van XS4ALL, duur: Onbekend

Als gevolg van een storing kunt u in Zaandam momenteel geen
verbinding maken of problemen ondervinden met de
internetverbinding. Indien u ook telefonie of TV van ons afneemt,
kunnen ook deze diensten verstoord zijn.

Het betreft hierbij: Internet van XS4ALL

Technici zijn op de hoogte en werken aan een oplossing om het
probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Mogelijk dient u het modem
uit- en aan te zetten om weer verbinding te kunnen maken.

Onze excuses voor het ongemak.