12 mei

UPC/Chello Trage download snelheid

UPC/Chello Trage download snelheid Geachte klant, Sinds vrijdag 8 mei 2009 ervaren klanten met een UPC/Chello internet verbinding soms een verminderde downloadsnelheid. Helaas kan Eweka dit probleem niet voor u oplossen, daar het veroorzaakt wordt door een snelheids ‘cap’ (beperking) door UPC. Ook andere Usenet Providers hebben last van deze snelheidsbeperking en tevens wordt het Bittorent verkeer erdoor gehinderd. Wij raden UPC/Chello klanten aan om hun klacht neer te leggen bij UPC, in de hoop dat UPC dit probleem spoedig gaat oplossen. Zendt uw – uitsluitend schriftelijke – klachten aan: UPC Nederland Postbus 320 8200 AH Lelystad

10 mei

UPC: Trage download snelheid

UPC: Trage download snelheid Geachte klant, Sinds vrijdag 08-05-2009 kan het zijn dat klanten met een UPC / Chello internet verbinding een verminderde download snelheid ervaren. Eweka kan dit probleem helaas niet voor u oplossen daar het veroorzaakt word door een zogenaamde snelheids ‘cap’ (beperking) door UPC. Ook andere Usenet providers hebben hier last van en ook Bittorent verkeer valt onder deze cap. Wij raden alle UPC / Chello klanten aan om uw klacht neer te leggen bij UPC, in de hoop dat zij dit probleem oplossen. Excuses voor het ongemak. Het Eweka team

10 mei

Storing, Update: om ~24:00 uur is deze storing opgelost, Update 10/05/09: Dit probleem kan nog steeds voorkomen en is nog niet defintief opgelost.

Storing Geachte klant, Door een storing is het mogelijk dat vanaf ~01:00 berichten ouder dan ~130 dagen niet kunnen worden gedownload. Excuses voor het ongemak, Het Eweka team Update: om ~24:00 uur is deze storing opgelost Update 10/05/09: Dit probleem kan nog steeds voorkomen en is nog niet defintief opgelost.

10 mei

AOL/Compuserve Geachte klant, Let op: De Eweka usenetdienst is te gebruiken vanaf nagenoeg elke Nederlandse en Belgische Internet Provider met uitzondering van: Wereldwijd: AOL/Compuserve, UUNet/Verizon Belgie: Euphonynet, Mobistar Houd hier rekening mee bij het aanmelden en betalen. Voor meer informatie kunt u via telefoon, chat of e-mail contact met ons opnemen. Zie hiervoor de contactpagina. Het Eweka Team

AOL/Compuserve Geachte klant, Let op: De Eweka usenetdienst is te gebruiken vanaf nagenoeg elke Nederlandse en Belgische Internet Provider met uitzondering van: Wereldwijd: AOL/Compuserve, UUNet/Verizon Belgie: Euphonynet, Mobistar Houd hier rekening mee bij het aanmelden en betalen. Voor meer informatie kunt u via telefoon, chat of e-mail contact met ons opnemen. Zie hiervoor de contactpagina. Het Eweka Team

03 mei

Storing

Storing Geachte klant, Door een storing is het mogelijk dat berichten ouder dan ~130 dagen op dit moment niet kunnen worden gedownload. Excuses voor het ongemak, Het Eweka team

28 apr

AOL/Compuserve

AOL/Compuserve Geachte klant, Let op: De Eweka usenetdienst is te gebruiken vanaf nagenoeg elke Nederlandse en Belgische Internet Provider met uitzondering van: Wereldwijd: AOL/Compuserve, UUNet/Verizon Belgie: Euphonynet, Mobistar Houd hier rekening mee bij het aanmelden en betalen. Voor meer informatie kunt u via telefoon, chat of e-mail contact met ons opnemen. Zie hiervoor de contactpagina. Het Eweka Team

06 apr

Feestdagen

Feestdagen Geachte klant, Graag stellen wij u ervan op de hoogte dat wij de volgende feestdagen gesloten zijn. Onze supportdesk is op deze dagen niet bereikbaar. * 13 april * 30 april * 1 mei * 5 mei * 21 & 22 mei * 1 juni Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Eweka Internet Services

12 mrt

Wijzigingen FTD

Wijzigingen FTD Geachte klant, Eweka is op de hoogte dat er wijzigingen aangebracht zijn in het programma FTD waardoor sommige zaken anders werken. Eweka heeft niets te maken met FTD, wij kunnen u dus ook niet helpen met de werking van FTD. Gelieve dus ook geen contact op te nemen met onze helpdesk omtrend problemen met FTD Een uitleg over de wijzigingen in FTD staat op: http://www.ftd.nu/upd/ Met vriendelijke groet, Eweka Internet Services