05 mrt

Helpdesk 6/3

Helpdesk 6/3 Geachte klant, Bij deze willen wij u mededelen dat onze telefonische supportdesk aanstaande vrijdag (6/3) vanaf 11:00 bereikbaar is. Onze excuses voor het ongemak. Het Eweka Team

26 feb

23 & 26 Januari

23 & 26 Januari Geachte klant, Wegens omstandigheden zijn we op vrijdag 23 januari, en maandag 26 januari aanstaande de gehele dag gesloten. Dit geld zowel voor de helpdesk, als voor het datacenter. Onze excuses voor het ongemak. Het Eweka team

20 jan

23 & 26 Januari gesloten

23 & 26 Januari gesloten Geachte klant, Wegens omstandigheden zijn we op vrijdag 23 januari, en maandag 26 januari aanstaande de gehele dag gesloten. Dit geld zowel voor de helpdesk, als voor het datacenter. Onze excuses voor het ongemak. Het Eweka team

05 jan

Betalingsproblemen

Betalingsproblemen Geachte klant, Door een storing bij onze bank waren sommige betalingen van 25 t/m 29 december nog niet verwerkt. Inmiddels is dit alsnog gebeurd. In een aparte e-mail heeft u de bevestiging ontvangen. Wanneer u deze bevestiging niet ontvangen heeft, neemt u dan contact met ons op. Dan ga wij uw betaling alsnog nazoeken en zo mogelijk verwerken. Onze excuses voor het ongemak.

31 dec

Storing betalingsverkeer (opgelost)

Storing betalingsverkeer Geachte klant, Door een storing bij onze bank zijn helaas de betalingen van 25 t/m 29 december nog niet verwerkt. Wij verwachten dat dit niet eerder dan 5 januari 2009 opgelost zal zijn. Zodra uw betaling verwerkt is, krijgt u automatisch een bevestiging per e-mail. Met iDEAL kunt u direct betalen via internetbankieren. Dit kan bij de volgende banken: ABN, Postbank, Rabobank, Fortis en SNS. Aanwijzingen voor iDEAL vindt u op http://www.eweka.nl/nl/betaalwijzen/. Op www.eweka.nl/myeweka kunt u altijd zelf de status van uw account nakijken. Onze excuses voor het ongemak. Eweka wenst u een prettige jaarwisseling.

24 dec

Helpdesk 24/12

Helpdesk 24/12 Geachte klant, Vanwege het kerstfeest is onze helpdesk vandaag vanaf 14:00 gesloten. Eweka wenst u alvast fijne feestdagen, en een gelukkig nieuwjaar.

15 dec

Helpdesk 19/12

Helpdesk 19/12 Geachte klant, Bij deze willen wij u erover informeren dat in verband met kerstontbijt de supportdesk aanstaande vrijdag 19/12 vanaf 11 uur geopend is. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Eweka Team

10 dec

Problemen Ziggo, Update

Problemen Ziggo Geachte klant, Indien u klant van Ziggo bent, kan het zijn dat u de afgelopen dagen een verminderde downloadsnelheid ervaren heeft. Momenteel zijn wij bezig deze problemen te onderzoeken, en we hopen spoedig tot een oplossing te komen. Update Momenteel lijkt de problematiek met Ziggo voorbij te zijn.

08 dec

Problemen Ziggo

Problemen Ziggo Geachte klant, Indien u klant van Ziggo bent, kan het zijn dat u de afgelopen dagen een verminderde downloadsnelheid ervaren heeft. Dit probleem ligt helaas buiten het netwerk van Eweka, en wordt veroorzaakt door regionale capaciteitsproblemen bij Ziggo.

05 dec

Helpdesk 5/12

Helpdesk 5/12 Geachte klant, Bij deze willen wij u mededelen dat onze telefonische supportdesk aanstaande vrijdag (5 december) vanaf 15:00 gesloten is. Onze excuses voor het ongemak. Het Eweka Team