24 nov

Lijbrandt e-mail storing

Het is mogelijk dat u problemen ondervindt met uw e-mail als u:

1. Een zeer verouderde versie van Internet Explorer gebruikt.
Oplossing: Download de nieuwste versie van Internet Explorer hier.

2. Een e-mail cliënt gebruikt (zoals Microsoft Outlook) en de encryptie hiervan vast op SSL heeft geconfigureerd.
Oplossing: U dient in de instellingen van uw mail cliënt de encryptie uit te zetten.

03 okt

E-mail verzenden lukt niet na migratie

Als u na een succesvolle migratie geen e-mail kunt verzenden, dan komt dit waarschijnlijk door een instelling in uw e-mailprogramma.

Wat kan ik eraan doen?
In sommige gevallen is het nodig om het poortnummer van uw e-mailprogramma te veranderen van 25 naar 587. Hoe u dat doet? Dat is per e-mailclient verschillend, u kunt hiervoor een van onderstaande handleidingen raadplegen.

29 sep

Vertraging migratie Telfort

Heeft u een brief ontvangen waarin staat dat uw abonnement vandaag overgaat naar Telfort, dan doen wij er alles aan om u zo snel mogelijk aan te sluiten. Wij hebben wat vertraging opgelopen waardoor een aantal klanten nog geen diensten heeft.

We hopen dit vanavond opgelost te hebben.

16 sep

Helpdesk niet bereikbaar met vaste telefoonnummers

Customer Servicedesk is niet bereikbaar met vaste telefoonnummers wel met mobiele telefoonnummers

Door een storing op onze interne netwerken is onze Customer Servicedesk momenteel telefonisch, via een vaste telefoonlijn niet bereikbaar, het is wel mogelijk onze Customer Servicedesk via uw mobiele telefoon te bereiken.

Er wordt hard gewerkt om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.

04 aug

Storing internet, bellen, interactieve tv in meerdere regio’s (opgelost)

begintijd 15:20
eindtijd onbekend

Er is op dit moment een storing in meerdere regio’s op de glasvezel verbinding. Hierdoor is het mogelijk dat u geen internet, interactive tv en of vast bellen heeft. We werken aan een oplossing.

Update 19:30
De monteur zal naar verwachting rond 20.00 uur op locatie zijn en zal onderzoek doen naar het probleem.

Update 20:00 uur
De monteur is momenteel op locatie en is begonnen aan het onderzoek naar de oorzaak van het probleem.

Update 21:00 uur
De monteur heeft de oorzaak nog niet kunnen achterhalen en het onderzoek is nog in volle gang.

Update 22:20 uur
Er is op een stuk glasvezel abnormale demping waarde ontdekt. Hierdoor treedt er signaal verlies op in de kabel. Men is aan het onderzoeken wat de oorzaak hiervan is. Daarnaast gaat men nu kijken naar het omleiden van internetverkeer, om dit als tijdelijke oplossing te hebben.

Update 23:15 uur
Oplossing is in zicht. Men is nu stap voor stap verbindingen aan het laten opkomen.

De storing treft onderstaande regio’s:

Almelo
Amersfoort
Amsterdam
Apeldoorn
Coevorden
Deurne
Den Bosch
Deventer
Diemen
Dieren
Driebergen
Druten
Eindhoven
Eindhoven
Elburg
Emmen
Enschede
Groningen
Harderwijk
Helmond
Hengelo
Huizen
Lochem
Maastricht
Nieuwegein
Nijmegen
Oldenzaal
Raalte
Sliedrecht
Tilburg
Utrecht
Venlo
Venray