28 nov

Algemene Storing regio Amsterdam

Op dit moment is er een storing in het netwerk van Tele2 in West Nederland met name in de regio Amsterdam. Hierdoor kunt u problemen ondervinden met uw adsl verbinding. Wij verzoeken u op een later tijdstip opnieuw verbinding te maken. De storing zal zo snel mogelijk opgelost worden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tele2

22 okt

Tele2 Webmail storing.

Op dit moment is er een storing in het netwerk van Tele2 voor webmail. Hierdoor kunt u problemen ondervinden met het verzenden van e-mail. Deze storing wordt zo spoedig mogelijk verholpen. Wij verzoeken u op een later tijdstip opnieuw te proberen e-mails te verzenden. Via deze website houden we u op de hoogte van de storing. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tele2

04 okt

Foutcode E1490 en/of E1510 op de decoder

Op dit moment is er een storing in het netwerk van Tele2. Hierdoor kunt u problemen ondervinden met de ontvangst van Video on Demand (Uitzending gemist en videotheek) via de decoder. U krijgt dan een foutmelding E1490 en/of E1510 op het scherm. Deze storing wordt zo spoedig mogelijk verholpen. Wij verzoeken u op een later tijdstip opnieuw de ontvangst van deze diensten te proberen. Via deze website houden we u op de hoogte van de storing. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tele2

02 okt

Storing Oost-Nederland

De eerder gemelde storing in Oost nederland is inmiddels verholpen. Indien u nog geen verbinding heeft, willen wij u vragen om een reset van het modem te doen. Dit kunt u doen door het modem 10 seconden van het stroom te halen. Onze excuses voor het ongemak.

30 sep

Grote landelijke storing instabiele diensten

Op dit moment is er een storing in het netwerk van Tele2. Hierdoor kunt u problemen ondervinden met alle diensten van Tele2. Deze storing wordt zo spoedig mogelijk verholpen. Wij verzoeken u op een later tijdstip opnieuw uw diensten te controleren. Via deze website houden we u op de hoogte van de storing. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Tele2.

19 sep

Foutcode E1490 en/of E1510 op de decoder

Op dit moment is er een storing in het netwerk van Tele2. Hierdoor kunt u problemen ondervinden met de ontvangst van Video on Demand (Uitzending gemist en videotheek) via de decoder. U krijgt dan een foutmelding E1490 en/of E1510 op het scherm. Deze storing wordt zo spoedig mogelijk verholpen. Wij verzoeken u op een later tijdstip opnieuw de ontvangst van deze diensten te proberen. Via deze website houden we u op de hoogte van de storing. Onze excuses voor het ongemak.

05 sep

Gepland onderhoud

Wegens gepland onderhoud aan onze systemen is het van vrijdag 5 september 18.00 uur t/m zaterdag 6 september 13.00 uur niet mogelijk om het wachtwoord voor Mijn Tele2 te wijzigen en om een doorstuuradres voor uw e-mail te wijzigen. Onze excuses voor het ongemak.

storingsoverzicht-logo
Privacyoverzicht

Deze site maakt gebruik van cookies, zodat wij je de best mogelijke gebruikerservaring kunnen bieden. Cookie-informatie wordt opgeslagen in je browser en voert functies uit zoals het herkennen wanneer je terugkeert naar onze site en helpt ons team om te begrijpen welke delen van de site je het meest interessant en nuttig vindt.